OSHA חושף את הקנסות הגבוהים ביותר שהוטלו במהלך הרבעון הראשון של 2019
מנהל הבטיחות של תעשיית הבנייה הציג את חמש העבירות החמורות ביותר שנרשמו במהלך שלושת החודשים הראשונים של השנה. חמש החברות נקנסו בסכום כולל של כ-1.4 מיליון דולר בשל עבירות שונות, לרבות אי-ציות להראות הבטיחות בנוגע לעבודה בגובה רב

מנהל הבריאות ובטיחות תעסוקתית (OSHA) פעל בהתאם להוראת שר העבודה אלכסנדר אקוסטה והגביר את הפיקוח על חברות הבנייה, וכעת המנהל מפרט בנוגע לקנסות הכספיים הגבוהים ביותר שהטיל על החברות במהלך הרבעון הראשון של 2019.

 

ביקורת של OSHA באתר עבודה בשיקגו (צילום: OSHA)

 

מי שנמצאת בראש הדירוג המפוקפק היא חברת T.D. Fraley & Sons מאלכסנדריה (וירג'יניה), שנגדה הוגש דו"ח בטיחות חמור ובו 12 סעיפים לאחר שאחד מעובדיה התחשמל לאחר שנגע בכבל מתח גבוה. בחקירה שבוצעה ע"י OSHA התגלה כי סולמות באתר העבודה הוצבו במרחק של כ-10 רגל מהכבל החשמלי, דבר שנוגד את הוראות הבטיחות. בנוסף, החברה לא דיווחה על הפציעה או על האשפוז בתוך 24 שעות כפי שחוקי העבודה במדינה מחייבים. אי לכך, OSHA קנס את החברה בסכום כולל של 528,692 דולר. החברה הגישה ערעור על הקביעה, וטרם התקבלה החלטה סופית בעניין.

 

OSHA מציג: אלה הן שמונה העבירות הנפוצות ביותר בתעשיית הקונסטרקשן במהלך 2018

 

חברת Crow Roofing LLC מהעיר סרסוטה (פלורידה) ניצבת במקום השני ברשימה הלא-מכובדת עם קנסות בסכום כולל של 265,196 דולר. החברה עברה לא פחות מ-17 ביקורות פתע של OSHA במהלך חמש השנים האחרונות כאשר הביקורות הללו הובילו להגשת 17 דו"חות בטיחות כנגד החברה. ביקורת פתע שנערכה בתחילת השנה באתר עבודה של החברה בפורט סיינט לוסי מצאה שעובדי החברה לא קשרו את עצמם לרתמת בטיחות כפי שנדרש בחוק. היות שהחברה נקנסה בעבר מספר פעמים על עבירה ספציפית זו, OSHA החליט להטיל קנס בגובה 132,598 דולר על כל אחת משתי העבירות, כך שהסכום הכולל הגיע ל-265 אלף דולר.

 

OSHA מחייב את העובדים שפועלים על גגות להיקשר עם רתמת בטיחות (צילום: רויאלטי רופינג)

 

חברת Frame Q מהעיר פליסיידס פארק שבניו ג'רזי נקנסה ב-261,451 דולר במהלך חודש ינואר בטענה שהחברה עברה על חוקי הבטיחות בכל הקשור לעבודה בגובה רב, בדומה לחברת Crow Roofing מפלורידה. אם לא די בקנס הכספי הגבוה, בחודש פברואר החברה נתבעה ע"י משרד התובע המחוזי בטענה שהחברה חייבת 678 אלף דולר בקנסות שטרם שולמו ל-OSHA. בדיקה של הארגון העלתה כי כל העבירות קשורות לנפילה מגובה רב, וחלק מהעבירות התבצעו לפני יותר מחמש שנים.

 

OSHA חושף את הקנסות הגבוהים ביותר שהוטלו ברבעון האחרון של 2018

 

חברת Five Star Commercial Roofing מהעיר הרטפורד סיטי שבאינדיאנה נקנסה ב-182 אלף דולר לאחר שנאשמה בעבירות חוזרות של אי-ציות להוראות הבטיחות בנוגע לעבודה בגובה רב. לא רק שהחברה הכריחה את העובדים לעבוד על גגות ללא אמצעי בטיחות, היא גם כלל לא הכשירה את העובדים בנוגע לסכנות הטמונות בעבודה בצורה זו. משרד OSHA המקומי אף טען שהחברה הואשמה בסעיפים דומים בעבר ומנעה מעצמה לקבל קנס כספי גבוה כאשר מינתה עובד לאחראי בטיחות שישקיף על הנעשה. עם זאת, ביקורות הפתע של המנהל מצאו שאותו עובד לא הגיע לאתרי העבודה במשך ימים שלמים, ועל כן הוחלט להטיל את הקנס הגבוה.

החברה שסוגרת את חמישייה הראשונה ברשימה המפוקפקת היא PCL Construction Services מאורלנדו (פלורידה), ששני עובדיה נהרגו כאשר עמודים תומכים שהוצבו כדי לסייע בהנחת בטון קרסו. היות שמהנדס לא בחן את האתר לפני הנחת הבטון, החברה נקנסה ב-144,532 דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE