אושרו תוכניות הבנייה לגורד שחקים שישלב דירות ובית מלון
פרויקט נוסף באזור LA Live אושר ועבודות הבנייה צפויות להתחיל כבר בשנה הבאה. מעבר לדירות ובית המלון, שטח מסחרי עצום ייבנה, כמו גם חניון תת-קרקעי. בתי עסק רבים יוקמו לאורך הקומות הראשונות

המועצה השכונתית לתכנון והקצאת אדמות במרכז העיר לוס אנגלס (Downtown LA Neighborhood Council Planning and Land Use Committee) אישרה השבוע את הקמתו של מגדל בן 66 קומות בסמוך למתחם הבילוי "LA Live".

 

כך יראה הפרויקט שאושר ע"י המועצה (צילום: המועצה השכונתית לתכנון והקצאת אדמות במרכז העיר לוס אנגלס)

 

הבניין ייקרא מרכז פיגרואה על שם הרחוב בו יוקם, והאישור התקבל יותר משנה לאחר שהתכונית הראשונית של הפרויקט הוצגה בפני חברי הוועדה. על פי אותן תוכניות, המגדל יוקם ברח' פיגרואה פינת שד' ג'יימס ווד במקום חניון שקיים במקום כיום. 

מי שאחראית על העיצוב של הבניין היא חברת CallisonRKTL והחברה שיזמה את פיתוח הפרויקט היא Regalian LLC. הבית מלון יציע כ-200 חדרים כאשר מעליו יוקמו כ-200 יחידות דיור בגדלים שונים, החל משני חדרי שינה ועד לדירת פנטהאוז מפוארת.

 

 

בדומה לפרויקטים אחרים באזור, הקומות הראשונות של הבניין יוקצו לטובת שטח מסחרי בגודל של כ-79 אלף רגל רבוע. בתי קפה, מסעדות וחנויות יוקמו באזור זה, ומבנה חנייה בעל 578 מקומות חנייה ייבנה מתחת למגדל. על פי הדיווחים, חברת Regalian מבקשת לקבל את אישור המועצה למכירת אלכוהול במקום, דבר שמעיד ככל הנראה על הכוונה להקים לפחות בר אחד במתחם.

 

הפרויקט השאפתני ישלב בין שטח מסחרי, בית מלון ודירות יוקרה (צילום: המועצה השכונתית לתכנון והקצאת אדמות במרכז העיר לוס אנגלס)

 

עבודות הבנייה צפויות להתחיל בשנה הבאה והדיירים הראשונים צפויים להיכנס לביתם החדש בשנת 2023. למעשה, כל האזור שבין מרכז פיגרואה למרכז הכנסים של לוס אנג'לס עובר שינוי קיצוני וגורדי שחקים רבים נבנים במקום, לרבות פרויקט אולימפיה ו-Oceanwide Plaza.

YOU MIGHT ALSO LIKE