כ-900 דירות ובית מלון מפואר: פרויקט "אולימפיה" אושר
האישור התקבל ע"י ועדת התכנון, שחשפה את תוכניות הבנייה השאפתניות. מבנה חנייה בעל 9 קומות ייבנה בתחתית הבניינים, כמו גם מרכז מסחרי עצום ומרפסת שתהיה פתוחה לרווחת הדיירים. 4 שנים יידרשו ע"מ להשלים את עבודות הבנייה בסמוך לסטייפלס סנטר

ועדת התכנון של עיריית לוס אנג'לס אישרה השבוע את הקמת פרויקט "אולימפיה", קופמלקס מעורב של יחידות דיור ובית מלון בעל שלושה מגדלים אשר ייבנה במרכז העיר, צפונית לאזור L.A. Live, הסטייפלס סנטר ומרכז הכנסים.

 

כך יראו שלושת המגדלים של "אולימפיה" (צילום: ועדת התכנון העירונית של לוס אנג'לס)

 

במסגרת הפרויקט יוקמו 879 יחידות דיור ובית מלון בעל 1,000 חדרים כאשר שלושת המגדלים ייבנו על מבנה חנייה בעל 9 קומות (4 מעל לפני הקרקע ו-5 מתחתיו). חניון זה יספק מענה ל-2,131 מכוניות, והוא אף יאפשר את הקמתו של שטח מסחרי בגודל 40,000 רגל רבוע.

 

שטח מסחרי עצום ייבנה בקומות הראשונות של הפרויקט (צילום: ועדת התכנון העירונית של לוס אנג'לס)

 

שלושת המגדלים ייבנו לגובה של 65, 53 ו-43 קומות כאשר המגדל הגבוה ביותר יתנוסס לגובה של 853 רגל. באיורי הפרויקט ניתן לראות כי גג מבנה החנייה צפוי לשמש כמרפסת לרווח התושבים. הקירות החיצוניים של מבנה החנייה צפויים להיות לוחות דיגיטליים, בדומה לכל אזור L.A. Live.

 

דיירי הבניינים יוכלו לשחות בבריכה ולצפות בפקקים (צילום: ועדת התכנון העירונית של לוס אנג'לס)

 

48 חודשים יידרשו על מנת להשלים את עבודות הבנייה, ועל פי ועדת התכנון, כבר בשנת 2023 ייכנסו הדיירים הראשונים.

 

מרפסת גדולה לרווחת התושבים תיבנה על גג החניון (צילום: ועדת התכנון העירונית של לוס אנג'לס)

 

מי שעומדת מאחורי הפרויקט השאפתני היא חברת City Century, חברת בת של Shenglong Group הסינית. בשונה מפרויקט Oceanwide Plaza הסמוך, מפתחי "אולימפיה" מקווים כי לא תהיינה בעיות תקצוב שיביאו להפסקת עבודות הבנייה.

YOU MIGHT ALSO LIKE