ואלי לוס אנג'לס: מפתחי "מרכז וורנר" הסכימו לקבל את דרישות התושבים
מתחם הספורט שעתיד להיבנות יהיה קטן באופן משמעותי ממה שתוכנן תחילה, אך טרם הוחלט באיזה גודל בדיוק. גולת הכותרת של השינויים היא ללא ספק ההחלטה להקצות חלק מהדירות לטובת משפחות בעלות הכנסה נמוכה

חברת Unibail-Rodamco-Westfield חשפה בשבוע שעבר את התוכניות המעודכנות לפיתוח מרכז וורנר שבשכונת וודלנד הילס, הכוללים הקטנת גודל האצטדיון שיקום במתחם, כמו גם הקצאת דירות לטובת משפחות בעלות הכנסה נמוכה.

 

מרכז וורנר (צילום: ווסטפילד)

 

תוכניות הבנייה, שצפויות לשנות את הנוף במערב הוואלי באופן ניכר, כוללות כעת הקמת אצטדיון באחת התצורות הבאות: אצטדיון בעל 7,500 מושבים שרק היציעים מקורים, או אולם סגור בעל 10 אלף מושבים. במקור, מפתחי הפרויקט ביקשו להקים אצטדיון בעל 15 אלף מושבים, אך תושבים רבים התנגדו למהלך בטענה שאצטדיון כה גדול יביא עמו עומסי תנועה כבדים.

מעבר להקטנת האצטדיון, המפתחים של הפרויקט השאפתני הסכימו להקצות 15% מהדירות לטובת משפחות בעלות הכנסה נמוכה. מדובר בסעיף קריטי, שכן בתחילת השנה גברו הקולות שטענו שהפרויקט יגרום למחירי הדיור ברחבי הוואלי לזנק, וזאת למרות שהם גם ככה גבוהים באופן קיצוני.

מי שהוביל את ההתנגדות היה בוב בלומנפלד, חבר במועצת העיר אשר מייצג את השכונה. לאחר פרסום התוכניות החדשות, הוא הגיב ואמר כי "אנשים שגרים במרכז וורנר צריכים להיות מסוגלים לעמוד בהוצאות הדיור במקום, וההחלטה היא צעד בכיוון הנכון. אני מצפה בקוצר רוח להמשיך ולעבוד עם מפתחי הפרויקט לקראת התחלת עבודות הבנייה", הוא הסביר.

YOU MIGHT ALSO LIKE