OSHA פרסם את רשימת הקנסות הגדולים שניתנו ברבעון האחרון
שלוש החברות ש"מובילות" בדירוג נקנסו בסכום כולל העולה על 600 אלף דולרים, בעיקר כי מדובר בעבירות חמורות וחוזרות. באחד המקרים, חברה שנדרשה לחפור תעלה לא התייעצה עם מהנדסים כפי שנדרש בחוק

כמדי רבעון, השבוע פרסם OSHA - מנהל הבריאות ובטיחות תעסוקתית בארצות הברית - את שלוש חברות הבנייה שנקנסו בסכומים הגדולים ביותר בגין עבירות קשות וחוזרות.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

 

בראש הדירוג ניצבת חברת Polo Masonry Builders Inc מהעיר פארק רידג' שבאילנוי, פרבר צפוני של שיקגו. לחברה זו היסטוריה עשירה של עבירות בטיחות חמורות, ומאז 2010 היא נקנסה ע"י OSHA לא פחות מ-13 פעמים. הפעם, בבדיקה שנעשתה בבניין מסחרי בשיקגו שבו החברה עבדה, נמצא כי העובדים לא עשו שימוש כלל באמצעי בטיחות על אף שעבדו על מפרסות בקומה ה-3 ו-4 של המבנה.

חקירה העלתה כי החברה לא נוהגת לספק לעובדים את אמצעי הבטיחות הנדרשים כפי שהיא מחויבת לעשות בחוק, ועל כן היא נקנסה בסכום של 252,136 דולרים. חשוב לציין כי גובה הקנס מתייחס גם לעובדה שמדובר בעבירות חוזרות, והחברה החליטה לערער על ההחלטה.

 

החברה מפרברי שיקגו לא סיפקה אמצעי בטיחות ונקנסה ברבע מיליון דולרים (צילום: Shutterstock)

 

לא רחוק משיקגו, בעיר סנט לואיס, נמצא הקנס השני בגודלו שחולק במהלך הרבעון. חברת RV Wagner הייתה אמורה לחפור תעלת ניקוז למי גשם, אך בדיקה באתר הבניה העלתה כי העובדים לא קיבלו שום אמצעי בטיחות, אפילו לא קסדות. כאשר חופרים תעלות בעומק העולה על 4 רגל, החוק מחייב בדיקה יומית של מהנדס כדי למנוע קריסה. חברה זו לא פעלה כך, ועל כן נקנסה ב-212,158 דולר.

במקום השלישי ברשימה הלא-מכובדת ניתן למצוא את חברת Roofing Solutions מצ'רלסטון (ווסט וירג'יניה), שנקנה בסכום של 202,988 בגין 7 עבירות (1 הוגדרה כעבירה חוזרת, 2 כעבירות חמורות ו-4 כעבירות מכוונות). שתי בדיקות של חוקרי OSHA העלו כי החברה סיכנה את חיי העובדים כאשר לא סיפקה להם אמצעי בטיחות כדי להיקשר לגג. אם לא די בכך, חקירה העלתה כי העובדים מעולם לא קיבלו ולו תדרוך בטיחותי אחד.

YOU MIGHT ALSO LIKE