עורכים "בית פתוח" בנכס? קבלו כמה טיפים שאסור לשכוח
במצבים בהם זרים מסתובבים בביתכם, ישנה רשימה ארוכה של דברים שצריך להשגיח עליהם שלא קשורים לעסקת המכירה עצמה. כך למשל, מומלץ לבקש מחברים או קרובי משפחה להשגיח על בעלי חיים כדי שלא יקרה מצב שבו הם בורחים מדלת שלא נסגרה

תהליך המכירה של בית הוא בדרך כלל ארוך ומלא בהפתעות, וחשוב לזכור שישנן כמה דרכים שבהן ניתן לפעול במהלך התהליך כדי למזער נזקים.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לאפשר לזרים להסתובב בבית הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך, בין אם מדובר בבית פתוח שאתם עורכים, השארת מפתח עבור סוכן נדל"ן או רוכש פוטנציאלי ב"לוק בוקס" או אפילו הזמנת קבלן בנייה, חשוב מאוד להיערך לאירועים מסוג זה.

ראשית כל, רצוי לאבטח את רשת האינטרנט הביתית. רבים מאיתנו מבצעים פעולות כספיות כגון תשלום חשבונות או רכישת מוצרים באינטרנט, ועל כן פרטים אישיים רבים עלולים להיחשף בפני אדם בעל גישה לרשת. מעבר לכך, מומלץ להגדיר סיסמה לרשת ששונה ממה שנכתב על גבי הראוטר ושונה ממספר הטלפון האישי של בעל הבית.

לאחר שהגישה לרשת ננעלה, מומלץ לנעול את הגישה הפיזית למכשירים כמו מחשבים, טאבלטים, סמארטפונים וכדומה. אם אין לכם יכולת לנעול את המכשירים הללו במקום בטוח, קחו אותם אתכם או תשקלו לבקש מחבר או קרוב משפחה לשמוע עליהם במשך תקופה מסוימת.

וכך גם בנוגע לתכשיטים ופריטי יוקרה נוספים כגון שעונים וכו'. גם אותם לא מומלץ להשאיר בבית, וניתן לאחסן אותם באופן זמני אצל שכנים, קרובי משפחה או אפילו לשכור כספת בבנק מקומי.

בנוסף, אל תשכחו מחיות המחמד. אם אתם עורכים בית פתוח בנכס ויש לכם כלב או חתול, מומלץ לבדוק אם יש חבר שיכול להשגיח עליו. אם בכל זאת הם נשארים בבית, אל תשכחו שאנשים יסתובבו בבית ועשויים לפתוח דלתות או חלונות. למשל, כלב שנעול בחצר אחורית עלול לברוח מהבית אם מישהו שוכח לסגור את השער.

YOU MIGHT ALSO LIKE