מועצת שכונת אקו פארק אישרה את הקמתן של 150 יחידות דיור ב-2 בניינים
אחד האזורים היותר מבוקשים בעיר יזכה לשני בניינים מודרניים ומספר דירות יוקצו לטובת משפחות מעוטות יכולת. מדובר בתאני חשוב לקבלת האישורים כפי שניתן לראות ברשימת הפרויקטים שאושרו לאחרונה

השבוע חשפה ועדת התכנון של מועצת שכונת אקו פארק את התוכניות להקמתם של שני פרויקטים לאורך שד' סנסט המפורסמת. לאחר שיושלמו, הבניינים יציעו יחדיו כ-150 יחידות דיור.

 

כך יראה הפרויקט בעל 70 יחידות דיור (צילום: מועצת שכונת אקו פארק)

 

הפרויקט הראשון יוקם בשד' סנסט מס' 1251 במקום בונגלו שנבנה בשנות העשרים. 70 יחידות דיור, לרבות 7 יחידות שנועדו למשפחות מעוטות יכולת, יתפרסו על פני שבע קומות. על מנת לפתור את בעיית החנייה (שגם ככה קשה לאורך כל השדרה), הוחלט להקים מבנה חנייה בן שתי קומות כאשר בניין המגורים יוקם מעליו. חניון זה יספק 38 מקומות חנייה, כלומר אחד על כל שתי דירות שייבנו.

 

 

הבניין השני יוקם מעט צפונית מהפרויקט הרשון, בשד' סנסט מס' 1275. פרויקט זה הינו גדול יותר מהראשון, והוא יציע 77 יחידות דיור על גבי שמונה קומות כאשר מבנה חנייה בעל 63 מקומות ו-3 קומות ייבנה תחתיו. בדומה לפרויקט הראשון, גם בבניין זה יוקצו דירות למשפחות מעוטות יכולת. בניגוד לפרויקט הראשון, בניין זה כבר זכה לשם: "Sunset Reflection", והוא ייבנה במקום מבנה קטן וישן שקיים כיום.

 

כך יראה בניין "Sunset Reflection" (צילום: מועצת שכונת אקו פארק)

 

שכונת אקו פארק ממוקמת מצפון למרכז העיר לוס אנג'לס בסמוך לאצטדיון הבייסבול של הדודג'רס. מדובר באחד האזורים המבוקשים ביותר במחוז מבחינת פיתוח הנדל"ן, בעיקר בשל המיקום והקרבה למספר כבישים מהירים מרכזיים כגון ה-101, ה-110 ו-5.

בדומה לרוב הפרויקטים שקיבלו את האישורים הנדרשים בשבועות האחרונים, גם פרויקט זה נדרש להקצות 10% מיחידות הדיור לטובת משפחות עניות. ניתן לראות שמדובר במגמה שרק הולכת וגוברת, וחשוב שכל קבלן בנייה יכיר אותה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE