פרויקט מודרני בשד' סנסט ישלב בין יחידות דיור לבית מלון
השבוע נודע כי הוגשה בקשה להקים את המבנה הייחודי, שיתנוסס מעל לשד' סנסט המפורסמת. עשרות דירות ומעל ל-100 חדרי מלון יתפרסו על פני שני מגדלים בגובה 15 קומות. גם מועדון הלילה המפורסם, ה-Viper Room, יעבור שיפוצים וייפתח מחדש עם השלמת הפרויקט

בקיץ שעבר התבצעה רכישה של בלוק שלם של חנויות לאורך שדרת סנסט המפורסמת, וכעת נודע כי החברה המפתחת מבקשת להקים מגדל מודרני לשימוש מעורב של מגורים, עסקים ובית מלון.

 

ככה יראה האזור לאחר השלמת הפרויקט (צילום: Morphosis)

 

מדובר באחד האזורים המפורסמים של השדרה, בין רחוב לאראבי לבין שד' סן ויסנטה, אזור הכולל גם את ה-Viper Room, מועדון לילה מפורם שבו נפטר השחקן ריבר פיניקס בשנת 1993. כאמור, כעת נודע כי חברת Silver Creek Development Company הציגה את התוכניות שלה בפני מועצת העיר בווסט הוליווד.

על פי התוכנית, במגדל המודרני יוקם בית מלון מפואר ובו 115 חדרים. בקומת הקרקע ימשיכו לפעול בתי עסק רבים, לרבות ה-Viper Room, ויוקמו בתי עסק נוספים בשני צדדיו. הבניין יתנשא לגובה של 15 קומות ויהיו בו 42 יחידות דיור, ביניהן 11 שיוקצו לטובת משפחות מעוטות יכולת. כזכור, אחד התנאים לקבלת אישורי הבנייה מהמועצות המקומיות בדרום לוס אנג'לס היא הקצאה של יחידות דיור לטובת משפחות מסוג זה, בדיוק כפי שקרה עם פרויקט חדש שקורם עור וגידים בצ'יינטאון.

 

 

מתוך 12 מועמדים, חברת הפיתוח בחברה בחברת האדריכלות מקומית בשם Morphosis, שמבקשת להקים בניין ייחודי שיהיה שונה מאוד מהנוף הנוכחי במקום. "שדרת סנסט תמידה הייתה מלאה באנרגיות חיוביות, ואנחנו מצפים בקוצר רוח לתרום לכך", אמר ארני אמרסון, האחראי על הפרויקט מטעם Morphosis.

 

מועדון ה-Viper Room (צילום: Shutterstock)

 

לפי תוכניות הבנייה שהציגה החברה, הפרויקט יכלול שני מגדלים שונים שיחוברו ביניהם בקומת הקרקע. כאמור, הפרויקט יצריך את סגירת בתי העסק הנוכחים, ביניהם ה-Viper Room, עד לתום השלמת הפרויקט. במועצת העיר של ווסט הוליווד מצפים לערוך הצבעה סופית בעניין כבר בתחילת השנה הבאה, דבר שיסלול את הדרך להתחיל בעבודות. בשלב זה, לא ידוע כמה זמן יידרש על מנת להשלים את הפרויקט.

YOU MIGHT ALSO LIKE