מגמות העיצוב 2019: אלה הטרנדים החמים לחדרי השירותים
קארלי פופיו, מומחית לעיצוב פנים, חושפת דרכים בהן ניתן לשפר את מראה חדר השירותים, למרות שהוא אינו החדר המרכזי של הבית. "השימוש במראות עם תאורה זה פרקטי מאוד, אך גם יפה", היא מסבירה, "אלה דברים שיכולים להשפיע על שווי הנכס"

חדר השירותים הביתי הוא אומנם לא החדר שאנחנו מבלים בו את רוב שעות היממה, אך בכל זאת אנחנו נמצאים בו כמה פעמים ביום. לעיתים קרובות, שיפוץ השירותים הוא פרויקט קצר וזול ביחס לפרויקטים ביתיים נוספים. לקראת עונת השיפוצים ההולכת וקרבה, ליקטנו את הטרנדים החמים לעיצוב חדרי השירותים.

 

"ארון צף" ותאורה מעל למראות

 

כדי לשמור על פרטיותנו, החלונות בחדרי השירותים הם בדרך כלל קטנים יותר. אחת ההשלכות לכך היא שחדרי שירותים הפכו לחשוכים יותר. אחד הפתרונות הטובים הוא השימוש במראות גדולות שגורמות לחדר להיראות גדול ובהיר יותר. אחד הטרנדים החמים בחודשים האחרונים הוא התקנת מראות בעלי תאורה. "מראות עם תאורה הפכו ללהיט כי הם יפים, אך גם פרקטיים. זה מאיר את כל החדר וגם מסייע בפעילות כמו גילוח או איפור", מסבירה קארלי פופיו, מעצבת פנים.

 

 

שינוי נוסף שניתן לבצע הוא החלפת ארון המטבח (vanity) ל"ארון צף". "במקום ארון רגיל שיושב על הרצפה, הארונות הצפים נמצאים כ-12 אינץ' מעל לרצפה וזה מעניק מראה עדכני לעומת המראה הקופסתי הטיפוסי של הארונות", מסבירה פופיו. פתרון שמצריך השקעה כספית נמוכה יותר הוא צביעת הארון הקיים.

 

 

שינוי מודרני נוסף שניתן לבצע הוא התקנת דלתות מזכוכית למקלחת. "דלת זכוכית נותנת מראה חדיש ופשוט, והיא קלה מאוד לניקיון", אומרת פופיו ומזכירה שדלתות אלה יכולות להתאים לכמעט כל סגנון עיצוב שקיים בשירותים. בנוסף לטרנדים הללו, פופיו הזכירה כי "הצבע הלבן אינו צפוי לצאת מאופנה בתקופה הקרובה, ככה שמי שצריך לשדרג את האמבטיה, האסלה או את הכיור - עדיין מומלץ לרכוש אותם בלבן".

עם זאת, פופיו מזכירה שטרנדים בשירותים משתנים כל הזמן. היא ממליצה שלא לעשות שימוש בצבע האפור, בין אם מדובר בארונות, רצפה או מרצפות למקלחת. "חשוב לדעת מה נמצא באופנה ומה לא, כי זה יכול להשפיע על שווי הנכס. בית שלא באופנה לא ייתפס כ'שווה' בעיני רוכש פוטנציאלי", היא סיכמה.

YOU MIGHT ALSO LIKE