מחפשים למכור את הבית באל איי? אתר הנדל"ן זילו רוצה להקל על התהליך
כחצי שנה לאחר שהודיע על כוונתו להיכנס לשוק הנדל"ן הלוהט של דרום קליפורניה, השבוע נפתחה האפשרות לבצע תהליך מכירה מזורז באמצעות אתר הנדל"ן הגדול

אם אתם בעלי בתים בדרום קליפורניה אשר מחפשים אחר רוכש לנכס, מוטב שתדעו שאתר הנדל"ן Zillow נכנס לשוק המקומי ומציע חלופה אפשרית לתהליך המכירה שלעיתים הופך למסורבל.

 

בקרוב השלטים הללו יופיעו ברחבי לוס אנג'לס (צילום: זילו)

 

ביום שני האחרון נודע כי החברה השיקה את תוכנית Zillow Offers במחוזות לוס אנג'לס ו-וונטורה. על אף שמדובר באזור ה-21 שבו התוכנית תפעל, מדובר בשוק הנדל"ן הגדול ביותר עבור החברה הפופולארית.

"ב-20 החודשים מאז הושקה התוכנית, ראינו שיש היענות גבוהה מצד בעלי הבתים. אנו מצפים בקוצר רוח לסייע לאותם בעלי בתים בדרום קליפורניה לעבור לנכס הבא ללא בעיות ולחסוך את כאבי הראש הכרוכים במכירה", אמר ג'רמי וקסמן, בכיר באתר.

בפועל, התוכנית עובדת כך: אם הנכס מתאים לזילו (מבחינת גודלו ומיקומו), בעל הבית מקבל הצעת רכישה (במזומן) בתוך 48 שעות. סוכנות נדל"ן מקומית גם תסייע בתהליך, כך שתהיה מענה לכל השאלות שעלולות לצוץ. אם בעל הבית מקבל את ההצעה, הוא זה שיבחר את תאריך היציאה מהבית.

היתרון הגדול ביותר הוא שאין צורך בביצוע של שיפוץ או ניקיון של הבית, שכן בדרך כלל מדובר בנכסים שהאתר רוצה לעשות עליהם "פליפ". לפי נתונים של מחוז לוס אנג'לס, בשנה האחרונה תהליך המכירה התארך ביותר משבועיים, ובזילו מחפשים לפשט את המכירה ולבצע אותה בצורה מהירה יותר.

כזכור, כבר במהלך הקיץ דיווחנו על כוונת אתר הנדל"ן הענק להיכנס לשוק בלוס אנג'לס, וזאת לאחר שהתרחב למספר שירותים נוספים כגון משכנתאות ורכישת בית למטרות השכרה.

פרטים נוספים על תהליך המכירה המזורז ניתן למצוא כאן.

YOU MIGHT ALSO LIKE