"אדובי" תקים בניין משרדים חדיש במרכז העיר סן חוזה
בראשית 2019 צפויות עבודות הבנייה להתחיל באחד הפרויקטים היותר שאפתניים שנראו בעיר בשנים האחרונות. 3,000 עובדים חדשים יועסקו לאחר השלמתו וגשר להולכי רגל יחבר את המבנה למשרדים הקיימים. בכיר בחברה: "אנו נרגשים להיות חלק מהתרחבות הנוף בעיר"

חברת "אדובי מערכות" הגישה היום (חמישי) בקשה רשמית לוועדת התכנון של עיריית סן חוזה בקליפורניה לבנות בניין משרדים חדש בסמוך למשרדיה הנוכחים. על פי התכנית, הבניין יביא להעסקתם של 3,000 עובדים חדשים אשר יתפרסו על פני 650 אלף רגל רבוע בבניין, שזכה לכינוי "המגדל הצפוני" בשל מיקומו ביחס לשלושת הבניינים הנוספים של החברה.

 

כך יראה בניין המשרדים החדש של אדובי (צילום: גנסלר)

 

"בתור חברת הטכונולוגיה הראשונה שבנתה משרדים במרכז העיר סן חוזה, אנו נרגשים להיות חלק מהתרחבות הנוף בעיר", אמר ג'ונתן פרנקום, בכיר באדובי. עוד סיפר כי "הבניין ייבנה לגובה של 18 קומות, וגשר להולכים רגל יחבר בינו לבין שאר בנייני החברה".

 

כך יראה בניין המשרדים החדש של אדובי (צילום: גנסלר)

 

מדובר בצעד שהחברה מבקשת לעשות כבר זמן רב. בחודש פברואר האחרון התראיין סקוט אקמן, בכיר נוסף בחברה, והעריך כי עבודות הבנייה יחלו בראשית שנת 2019. הערכה זו נראית מציאותית יותר כיום לאחר שהחברה הגישה את המסמכים הנדרשים האחרונים.

 

כך יראה בניין המשרדים החדש של אדובי (צילום: גנסלר)

 

אדובי היא מהחברות המובילות בתוכנות למחשבים. כמעט כל מחשב וטלפון נייד חכם עושה שימוש בתוכנת "אקרובט" שמסייעת בפתיחת קבצי PDF. מעצבים ועורכים יכירו את החברה ממוצרים כמו פוטושופ ופרמייר. היא הוקמה בשנת 1982, וכעבור 14 שנים עברה לביתה החדש בסן חוזה.

YOU MIGHT ALSO LIKE