מכת פריצות באזור לוס אנג'לס: התחזו לעובדי קונסטרקשן וגנבו תכשיטים בשווי עשרות אלפי דולרים
כוחות המשטרה הצליחו לאתר את שלושת החשודים - גבר ושתי נשים מניו ג'רזי - ובחיפוש בחדרם בבית מלון אותרה כמות גדולה של תכשיטים גנובים. חרף הראיות, מדיניות משרד התביעה במחוז לוס אנג'לס איפשרה לשתי הנשים להשתחרר בערבות בגובה דולר בודד

רשויות החוק בדרום קליפורניה עצרו בשבוע שעבר גבר ושתי נשים בחשד שהם עומדים מאחורי סדרת פריצות שאירעה במספר ערים באזור, במהלכן השלושה התחזו לעובדים בחברת בנייה כדי להקנות גישה לבתים.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

שלושת העצורים - בובי לוצ'י בן ה-24, ג'סיקה פרנק בת ה-25 ופריס פרנק בת ה-21, כולם תושבי ניו ג'רזי - חשודים בפריצות שאירעו במספר ערים באזור, ביניהן לוס אנג'לס, פסדינה, אנהיים ומונטריי פארק.

ב-5 באפריל, שוטרים ממשטרת פסדינה הוזעקו לבית בעיר בעקבות הדיווחים על פריצה. הקורבן סיפר שאלמוני דפק על דלת ביתו והציג את עצמו כעובד בחברת בנייה בשירות העירייה, שזה עתה סיים לבצע עבודת תחזוקה בסמוך. החשוד טען שהוא מעוניין לקבל את אישור בעל הבית, שכן הוא כביכול ביצע עבודות כלשהן ליד ביתו.

בפועל, במשטרה אומרים שאותו 'אלמוני' היה בובי לוצ'י, ומטרתו היחידה הייתה להוציא את האיש מביתו. בזמן שהוא הסיח את דעתו של בעל הבית, שתי הנשים פרצו למקום וגנבו תכשיטים בשווי 40 אלף דולר.

בלשי המשטרה החלו לחקור את המקרה וגילו שבחודשיים האחרונים בוצעו לפחות חמש פריצות בנסיבות דומות, 4 בלוס אנג'לס ואחת נוספת בעיר מונטריי פארק.

 

בית המלון בגארדן גרוב שבו אותרה המכונית של החשודים (צילום: גוגל מפות)

 

עדי ראייה סיפרו שראו את השלושה נמלטים מהמקום במכונית לבנה, וחלקם אף דיווחו על כך שלוחית הרישוי לא הייתה מקליפורניה.

כיומיים לאחר מכן, שוטרים במשרד השריף של מחוז אורנג' מצאו את המכונית - קרייזלר פסיפקה לבנה משנת 2017 - במגרש החנייה של בית מלון בעיר גארדן גרוב. השוטרים המתינו במשך זמן רב, ורק כאשר השלושה נכנסו למכונית הם נעצרו.

בשלב זה, שוטרים ממשטרת פסדינה הגיעו למקום עם צו חיפוש לחדר בבית המלון, ובמהלך החיפוש במקום הם מצאו כמות גדולה של תכשיטים. בהמשך נודע שמרבית התכשיטים היו אלו שנגנבו מהבית בפסדינה ב-5 באפריל.

באופן מקומם ביותר, רק לוצ'י הואשם בפריצה מדרגה ראשונה, ובית המשפט קבע לו שחרור בערבות בגובה 50 אלף דולר. לעומת זאת, שתי הנשים הואשמו רק בהחזקת רכוש גנוב, ובהתאם למדיניות של משרד התביעה במחוז לוס אנג'לס, נקבע כי הן יכולות להשתחרר בערבות בתמורה לדולר בודד.

YOU MIGHT ALSO LIKE