בתוך שנה אחת: מחירי הבתים בלאס וגאס זינקו ב-27%
מחירו החציוני של בית שנמכר בלאס וגאס במרץ 2021 עמד על כ-363 אלף דולר, אולם בחודש שעבר נתון זה עלה ל-460 אלף דולר. מגמות דומות נרשמו גם במחירי הדירות שזינקו בקרוב ל-40% במהלך השנה האחרונה

מחירי הבתים באזור לאס וגאס שוב זינקו לשיא חדש במהלך חודש שעבר, למרות שכמות הבתים שנמכרו במרץ דווקא רשמה ירידה. כך עולה מדו"ח חדש שפורסם השבוע.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לפי הדו"ח שפורסם ע"י ארגון Las Vegas Realtors, או LVR - הסניף המקומי של איגוד סוכני הנדל"ן הלאומי (National Association of Realtors, או NAR) - מחירו החציוני של בית שנמכר באזור לאס וגאס במהלך חודש מרץ עמד על 460 אלף דולר.

מדובר בעלייה של כ-10 אלף דולר בהשוואה לשיא שנקבע חודש קודם לכן (בפברואר), וזינוק של קרוב ל-27% בהשוואה למחיר החציוני של בית שנמכר במרץ 2021 (363 אלף דולר). 

חשוב להדגיש כי המושג "בית" מתייחס לבתים פרטיים (וילות). במקביל, הדו"ח חשף כיה המחיר החציוני של דירות ("קונדו") וטאונהאוסים שנמכרו בחודש שעבר עומד על 270 אלף דולר - שיא חדש וזינוק של 39% בהשוואה לחודש המקביל אשתקד.

עוד עולה מהדו"ח כי בחודש שעבר נמכרו 4,205 נכסים קיימים (כלומר, יחידות דיור שאינן חדשות). על אף שמדובר בעלייה לעומת חודש פברואר, נתונים אלה ירדו ב-12% (בתים) ו-6.5% (דירות וטאונהאוסים) בהשוואה למרץ 2021.

YOU MIGHT ALSO LIKE