רמז לבאות בשוק הנדל"ן בניו יורק? דירת פאר נמכרה בהפסד של כ-11 מיליון דולר
עסקת המכירה של דירה עם 3 חדרי שינה ו-4.5 שירותים בקומה ה-58 של מגדל One57 היוקרתי, הושלמה בשבוע שעבר. על אף שהסכום הסופי לא נמסר, ידוע שבעל הנכס דרש לקבל 22.5 מיליון דולר לאחר שרכש אותו ב-34 מיליון דולר

דירה במגדל המפואר One57 במנהטן נמכרה בשבוע שעבר בהפסד של לפחות 11.5 מיליון דולר, כך על פי האתר Olshan Luxury העוקב אחרי עסקאות נדל"ן.

 

מגדל One57 במהלך שלבי הבנייה האחרונים (צילום: Getty Images)

 

חשוב להבהיר שסכום המכירה הסופי לא פורסם, וזהויותיהם של הרוכש והמוכר כלל לא פורסמו. עם זאת, כן ידוע שהדירה נרכשה לראשונה ב-34 מיליון דולר בשנת 2014, בשיא הבועה הנדל"נית בעיר.

לא לבעלי פחד גבהים: אלו הם הבניינים הגבוהים ביותר בניו יורק

בנוסף, בעל הנכס דרש עבורו 22.5 מיליון דולר כאשר החליטו למכור אותו. בהנחה שהדירה נמכרה בסכום נמוך מהמחיר שצוין (דבר סביר ביותר בשוק הנדל"ן הנוכחי), המוכר הפסיד לפחות 11 וחצי מיליון דולר בעסקה. "זה שוק הרכישות הטוב ביותר שראיתי", מסביר ריאן סרהנט, סוכן נדל"ן בכיר בעיר, "הרוכשים החכמים מנצלים את זה לטובתם".

הדירה שנמכרה נמצאת בקומה ה-58, ויש בה 3 חדרי שינה ו-4 וחצי שירותים המתפרסים על פני 420 מ"ר. גולת הכותרת של הדירה היא ללא ספק הנוף המרהיב, שמשקיף לעבר סנטרל פארק. עסקת המכירה הושלמה כחצי שנה לאחר שהדירה הוצעה למכירה, וראוי לציין כי במהלך הקיץ המחיר ירד מ-24.8 מיליון דולר ל-22.5 מיליון דולר.

מלון למיליונרים בניו יורק: 50 אלף דולר ללילה בסוויטת היוקרה החדשה

מדובר באותו בית דירות שבו מייסד חברת Dell, מייקל דל, רכש דירת פנטהאוז עבור 100.5 מיליון דולר ב-2014.

YOU MIGHT ALSO LIKE