בצל המשבר: ענף הבנייה בקליפורניה ממשיך בשגרת העבודה
תעשיית הבנייה הוגדרה ע"י המושל כחיונית, בדומה לבנקים, סופרמרקטים ועוד, ועל כן אתרי הבנייה ממשיכים לפעול במתכונת רגילה למרות מגפת הקורונה. לעומת זאת, משרדי המכירות צפויים להישאר סגורים עד להודעה חדשה

משבר הקורונה גרם לכך שקרוב ל-40 מיליון תושבי קליפורניה נותרו בבתיהם, אולם מי שיצא מביתו בימים האחרונים עשוי לראות מראה חריג למדי: אתרי הבנייה ממשיכים לפעול במתכונת רגילה.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כאשר המושל ניוסאם פרסם בשבוע שעבר את הנחיית "הישארו בבית", הוא כלל את תעשיית הבנייה ברשימת הפוטרים מהמדיניות, ביחד עם סופרמרקטים, בתי מרקחת, תחנות דלק ועוד.

משרד המושל לא הסביר במפורש מדוע התעשייה הוגדרה כחיונית, אולם אין כל ספק כי נושא הדיור היה הבעיה הגדולה ביותר שניצבה מול קליפורניה בטרם החלה המגפה העולמית. ולמרות השיבושים בחיי היום-יום במדינה, נושא הדיור יחזור להיות בהול כאשר המשבר הנוכחי ייגמר.

בנוסף, חשוב להבין כי הפסקת עבודות הבנייה ברחבי העיר הייתה גורמת לשיבושים גדולים, שכן רבים כבר השלימו את עסקת הרכישה על אף שעבודות הבנייה טרם הסתיימו.

בתעשיית הבנייה כמובן ערכו מספר שינויים כדי להתאים את המצב בשטח למשבר העולמי, למשל באמצעות התקנת עמדות שטיפת ידיים נוספות.

ראוי לציין כי בזמן שהפועלים עדיין עובדים, מרבית משרדי המכירות לא קיבלו את הפטור המיוחל מהמושל, ועל כן הם צפויים להישאר סגורים עד תום המשבר.

YOU MIGHT ALSO LIKE