כוכב יוטיוב רכש בית בהידן הילס עבור כ-15 מיליון דולר
בעל חברת הקוסמטיקה הפופולארית ג'פרי סטאר רכש את האחוזה הגדולה בחודש דצמבר, כחצי שנה לאחר שנכנסה לשוק. מעבר ל-8 חדרי שינה, בבית ניתן למצוא אולם קולנוע, חדר כושר מפואר וחצר ענקית. סטאר: "אנשים רואים רק את ההצלחה, אבל תדעו לכם שלפני שש שנים היו לי רק 500 דולר בחשבון"

אושיית הרשת ג'פרי סטאר רכש לאחרונה אחוזה מפוארת בעיר הידן הילס (Hidden Hills) שבמערב הוואלי. סרטון שהעלה לדף היוטיוב שלו ובו סיור של הבית העצום גרף עד כה יותר מ-20 מיליון צפיות, וזאת פחות משבועיים לאחר שהועלה.

 

סטאר רכש את הבית עבור 14.5 מיליון דולר (צילום: Redfin)

 

סטאר, שנודע בעיקר בזכות חברת הקוסמטיקה שפתח על שמו, סיפר על הדרך הקשה שעבר כדי לרכוש את הבית הגדול: "לפעמים אנשים רואים רק את ההצלחה, אבל תדעו לכם שלפני שש שנים היו לי רק 500 דולר בחשבון", הוא אומר בסרטון.

 

מטבח הבית (צילום: Redfin)

 

חדר כושר בעל שתי קומות (צילום: Redfin)

 

הבית נכנס לשוק הנדל"ן בחודש מאי האחרון, ובעליו הקודמים דרשו עליו 14.75 מיליון דולר. עסקת הרכישה נסגרה באופן סופי בדצמבר, ולפי ציבוריים הוא נרכש בסופו של יום ע"י סטאר עבור 14.58 מיליון דולר. הנכס נמצא ברחוב ללא מוצא שקט ומתפרס על פני כ-3 אקר (כ-12 דונם). בבית עצמו יש שטח כולל של 19,549 רגל רבוע (כ-1,800 מ"ר), וזאת בנוסף לגסטהאוס ענק וגראז' בעל 10 מקומות חנייה.

 

אולם קולנוע מפואר (צילום: Redfin)

 

מעבר לשמונה חדרי השינה, בבית ישנם גם חדר משחקים גדול, מרתף יין, ספא ואולם קולנוע. במטבח ישנו שני מקררים ושני "איים".  בחצר המרווחת ישנה בריכה וג'קוזי. פיצ'ר מרשים נוסף של הבית הוא חדר כושר בן שתי קומות, הכולל סאונה וחדרי הלבשה מפוארים.

 

YOU MIGHT ALSO LIKE