בעל הבית הציע את הנכס למכירה ומבטיח: "אשלם עליו מסים במשך 8 שנים"
גם לאחר שהפחית במחירו, בעל הנכס המרשים במחוז אורנג' לא הצליח למצוא רוכש שיסכים להיפרד מהסכום. כעת הוא מקווה כי בעזרת ההצעה - ששוויה כ-70 אלף דולר - תסייע למצוא דיירים חדשים לבית שעוצב בסגנון צרפתי

בית בלגונה ביץ' (מחוז אורנג', דרום קליפורניה) שעוצב בסגנון צרפתי נמצא בשוק המכירות כבר מתחילת השנה, אך השבוע נודע כי בעליו מנסה לקדם את מכירתו באמצעות הצעה נדיבה במיוחד: הוא הבטיח לשלם את כל המסים המלווים בהחזקת הבית במשך שמונה שנים.

 

חצר הבית (צילום: זילו)

 

על פי סת' נלסון מסוכנות הנדל"ן סותבי'ס, "בעל הבית הציע את הבונוס הנדיב כדי לשכנע רוכשים פוטנציאליים". ולמרות הצעתו, רוכש הבית עדיין ייאלץ להיפרד מסכום נאה - 3.42 מיליון דולר (ירידה לעומת 3.59 מיליון שנדרש על הנכס תחילה).

בבית שתי קומות, ושלושת חדרי השינה וארבעת חדרי השירותים מתפרסים על פני שטח של 2,725 רגל רבוע (כ-250 מ"ר). לפי נלסון, גודלו היחסית צנוע של הבית מתורגם לתשלומי מס שנתיים בסך כ-8,400 דולר. קומת הקרקע נבנתה באופן פתוח, כך שהסלון, חדר האוכל והמטבח נמצאים בעצם בחלל גדול משותף. גם חדר השינה הגדול ("מאסטר") נמצא בקומה זו.

 

הקומה הראשונה נבנתה כחלל אחד גדול כאשר בסלון ישנה תקרה מוגבהת (צילום: זילו)

 

לעומת זאת, שני חדרי השינה הנוספים נמצאים בקומה השנייה הקטנטנה. הבית יושב על שטח של כ-7,000 רגל רבוע וממוקם במרחק קצר בלבד מחוף הים, כמו גם אחת מבתי הספר המובילים בדרום קליפורניה כולו.ר

YOU MIGHT ALSO LIKE