קליפורניה: דירת פנטהאוז ייחודית צפויה לשבור שיאי נדל"ן
עם מחיר של 41 מיליון דולר, הדירה המפוארת במגדל "The Avery" צפויה לעבור את עסקת השיא בכמה מיליוני דולרים. בדירה 4 חדרי שינה ו-6 שירותים המתפרסים על פני כ-8,500 רגל רבוע. גולת הכותרת היא ללא ספק המרפסת הפרטית שנבנתה על גג הבניין

דירת פנטהאוז בקומה ה-56 של מגדל יוקרתי בסן פרנסיסקו הוצעה השבוע למכירה בסכום של 41 מיליון דולר, סכום שצפוי לשבור את שיאי הנדל"ן בעיר.

 

מגדל "The Avery" על רקע מפרץ סן פרנסיסקו (צילום: The Avery)

 

מדובר בדירה בעלת שטח של 8,482 רגל רבוע, והיא צפויה לשבור את השיא שקבעה עסקה בשנת 2017, אז נמכרה דירה בשכונת פסיפיק הייטס ב-38 מיליון דולר. דירה הפנטהאוז מתפרסת על פני כל הקומה ובגובה של כ-600 רגל מעל לרחוב. ניתן למצוא בה ארבעה חדרי שינה, שישה שירותים, חדר אוכל מפואר, סלון וחדר משפחה. בחדר השינה הגדול ("מאסטר") ישנם שני שירותים וחדרי ארונות גדולים.

 

המרפסת הסגורה על גג המגדל (צילום: The Avery)

 

נוף מרהיב בכל מבט, גם בשירותים (צילום: The Avery)

 

בעלי הדירה יזכו לגישה בלעדית למרפסת על גג הבניין, מקום שממנו ניתן לראות נופים מרהיבים של כל אזור מפרץ סן פרנסיסקו. לדיירי הבניין ניתנת גישה לחדר כושר שפתוח במשך 24 שעות ובו בריכה מקורה.

 

מטבח הדירה (צילום: The Avery)

 

"דירת הפנטהאוז משלבת עיצוב ברמה הגבוהה ביותר ומעניקה תחושה ביתית וייחודית", נמסר מחברת Related California שפיתחה את בניין "The Avery" ובו 181 יחידות דיור.

 

חדרי השינה הגדול ("מאסטר") (צילום: The Avery)

YOU MIGHT ALSO LIKE