בשורה לקבלני הבנייה? "הום דיפו" מצמצמת בשירותי ההתקנה
ארבעה שירותי התקנות חיצוניים לא יוצעו יותר ע"י החברה, דבר שסולל את הדרך לקבלנים פרטים למלא את החסר. לקבלנים המבקשים לעסוק בתחום מומלץ לוודא כי כל העובדים בשטח יש את ההכשרה הנדרשת כדי לבצע עבודות מסוג זה

מוקדם יותר השבוע הודיעה רשת "היום דיפו" כי בכוונתה להפחית בשירותי ההתקנה החיצוניים שהיא מציעה, וזאת בשל ירידה ניכרת ברווחי השירות בשנים האחרונות. הצעד צפוי להביא לפיטורים של אלפי עובדים ברחבי המדינה, אך בו בזמן הוא עשוי לשרת את קבלני הבנייה שיצטרכו למלא את החסר.

 

רשת הום דיפו (צילום: Shutterstock)

 

"לאחר שבחנו את הנושא לעומק, החלטנו להפסיק להציע את השירותי ההתקנה בתחומים הבאים: גגות, חיפוי קירות חיצוניים ("סיידינג"), בידוד ומרזבים", אמר סטיפן הולמס, דובר החברה. "נמשיך להציע את יתר שירותי ההתקנה, אך ארבעת אלה יופסקו בקרוב", הוא אמר.

לחברה כ-450 אלף עובדים ברחבי המדינה, והיא לא הסכימה לומר כמה בדיוק יושפעו מן המהלך. עם זאת, על פי הדיווחים מדובר בקרוב לאלפיים עובדים, בעיקר בסניפים במג'ורג'יה, קליפורניה, פלורידה ו-וויסקונסין. 

על פי ההערכות, לא מדובר בשינוי פילוספי של החברה, אלא בצעדי התייעלות ורצון להתמקד בשירותי התקנה בתוך הבית, לדוגמת ריצוף, שיפוץ המטבח וכדומה. לכן סבורים קבלני, בייחוד בערים גדולות דוגמת לוס אנג'לס, כי נפתח חלון הזדמנויות לקבלנים פרטים. לא ידוע בתוך כמה זמן תחדול הום דיפו מלהציע את שירותי ההתקנה, אולם סביר להניח שתהיה עלייה בביקוש לשירותים הללו ברגע שזה יקרה.

לקבלנים הפועלים בתחומים הללו מומלץ לוודא כי כלל הרישיונות נמצאים בתוקף ורצוי לוודא כי העובדים בשטח יש את ההכשרה המקצועית הנדרשת כדי לבצע עבודות הקשורות לגגות, סיידינג, בידוד ומרזבים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE