גוגל תהפוך קניון במערב לוס אנג'לס לבניין משרדים
פרויקט ענק קורם עור וגידים במערב העיר, וקניון "Westside Pavillion" עתיד להפוך לבניין משרדים ענק של ענקית האינטרנט. העבודות יחלו בחודשים הקרובים, אך יידרשו כשלוש שנים ע"מ להשלים אותן

שתי חברות לפיתוח נדל"ן בלוס אנג'לס, Hudson Pacific Properties ו-Macerich (שעומדת מאחורי פרויקט מרכז האאוטלט בקרסון), הודיעו השבוע שהגיעו לסיכום עם ענקית האינטרנט, גוגל, על חכירת מרכז הקניות "Westside Pavillion" והפיכתו לבניין משרדים מודרני.

 

כ-45 אלף רגל רבוע של טרסות ושטחים פתוחים (צילום: Hudson Pacific Properties)

 

ההסכם נחתם ל-14 שנים שיחלו ברגע שגוגל תיכנס למשרדים, דבר שצפוי לקרות בשנת 2022. עד אז, הפרויקט למעשה יעבור שיפוץ מאסיבי שישמר רק את שלד המבנה. לעת עתה הפרויקט זכה לשם "One Westside", וכאשר יושלם יעמוד לרשות גוגל שטח משרדי של 584,000 רגל רבוע.

עבודות הבנייה יחלו בתוך חודשים ספורים לאחר שחברת האדריכלות Gensler תסיים באופן סופי לתכנן את הפרויקט, שישלב גם 45,000 רגל רבוע של טרסות בעלות גנים ואזורי פנאי נוספים.

 

עבודות הבנייה יחלו בהמשך השנה וצפויות להסתיים ב-2022 (צילום: Hudson Pacific Properties)

 

ויקטור קולמן, מנכ"ל Hudson Pacific Properties, אמר השבוע ש"אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם גוגל ואנחנו גאים לקחת כחלק בפרויקט מרשים זה. הבחירה בלוס אנג'לס מעידה על החוזק של העיר בתעשיות הטכנולוגיה והתקשורת. הפרויקט אף מראה על יכולתה של Hudson לזהות ולבצע עבודות גדולות ומורכבות", הוא אמר.

 

המיקום נבחר בגלל הקרבה לכבישים מרכזיים ותחנת הרכבת הקלה (צילום: Hudson Pacific Properties)

 

ההחלטה למקם את בניין המשרדים בווסט סייד של לוס אנג'לס, בפרט במיקום הספציפי שנבחר, התקבלה בשל צומת עורקי התחבורה הראשיים של האזור (הכבישים המהירים 405 ו-10), כמו גם הקרבה לתחנת הרכבת הקלה ב-Rancho Park.

YOU MIGHT ALSO LIKE