רשת Lowe's הודיעה שתסגור עשרות סניפים ברחבי ארה"ב וקנדה
המתחרה הגדולה של רשת "הום דיפו" הודיעה כי 20 סניפים בארה"ב ועוד 31 בקנדה ייסגרו עד ינואר 2019. עד אז, המלאי באותם סניפים יימכר במבצע. כזכור, רק לפני חודשים ספורים סגרה Lowe's כמאה סניפים של רשת Orchard Hardware Supply. הרשת הבטיחה לעובדים משרה בסניף אחר או חבילת פיצוי נאה

רשת Lowe's, אחת מהרשתות הגדולות בתחום השיפוץ הביתי ("הום אימפרובמנט") ביחד עם רשת "הום דיפו", הודיעה מוקדם יותר היום כי בכוונתה לסגור 20 סניפים בארצות הברית ו-31 נוספים בקנדה, וזאת בעקבות נתוני המכירות המאכזבים של אותם סניפים.

 

רשת Lowe's, עשרות סניפים ייסגרו עד ינואר 2019 (צילום: Shutterstock)

 

היות שלרשת יש כעת כ-2,300 חנויות ברחבי ארצות הברית וקנדה, מדובר בסגירה מזערית ונקודתית. הרשת, מצידה, טוענת שהמטרה היא לסגור את אותם סניפים שאינם כדאיים מבחינה כלכלית, ולהשקיע את המשאבים שהושקעו בהם בסניפים אחרים וחזקים יותר.

"סגירת הסניפים היא צעד הכרחי בהערכה מחדש של האסטרטגיה שלנו, שמתמקדת בבניית עסק חזק יותר", הסביר מארווין אליסון, מנכ"ל הרשת, בהודעה שפורסמה הבוקר מיד לאחר ההודעה על סגירת הסניפים. מדוברות רשת Lowe's נמסר כי הסניפים המדוברים ייסגרו עד סוף חודש ינואר 2019, וכבר ביום חמישי הקרוב הם יחלו במצבעים מיוחדים כדי למכור את כל המלאי. ההערכה היא שיידרשו בין 9 ל-12 שבועות כדי לרוקן את הסניפים הללו, כך על פי סטיב סלזאר, דובר הרשת. 

עוד אמר סלזאר כי הרשת תעשה מאמץ לא לפטר עובדים, שכן רובם קיבלו הצעה לעבור לעבוד בסניפים אחרים. עם זאת, אותם עובדים אשר יבחרו שלא להמשיך עם הרשת יהיו זכאים לחבילת פיצויים בהתאם למשך העסקתם. 

 

רשת Orchard Supply Hardware של Lowe's בלוס אנג'לס, לאחר ההודעה על הסגירה (צילום: Shutterstock)

 

ההודעה היום מגיעה כשלושה חודשים לאחר שהרשת הודיעה על סגירת כל סניפי Orchard Supply Hardware, מותג בבעלות של רשת Lowe's, בפלורידה וקליפורניה. בין המדינות שיושפעו מסגירת עשרות הסניפים ניתן למצוא את אלבמה, קונטיקט, אילנוי (2 סניפים), אינדיאנה, לואיזיאנה, מסצ'וסטס, מישיגן, מיניסוטה, מיזורי, ניו יורק (2 סניפים), פנסילבניה וטקסס. בקליפורניה ייסגרו 4 סניפים, שתיים במחוז אורנג' (אירווייין ואליסו וייאחו) ושנים נוספים בצפון המדינה (סן חוזה וסן פרנסיסקו).

YOU MIGHT ALSO LIKE