אור בקצה המנהרה: מגדל Sunset Gordon צפוי להיפתח מחדש
יותר משלוש שנים עברו מאז נסגר הבניין הדירות בהוליווד בעקבות תביעה שהוגשה כנגד חברת הפיתוח. כעת הוא צפוי להיפתח מחדש, הפעם עם יותר דירות שיוקצו לטובת משפחות מעוטות יכולת. חבר מועצת העיר שמייצג את השכונה: "מדובר בנקודת ציון משמעותית"

מועצת עיריית לוס אנג'לס אישרה השבוע את בקשתה של חברת בנייה המבקשת לפתוח מחדש את מגדל Sunset Gordon בהוליווד, בניין בן 22 קומות שאינו מאוכלס בשנים האחרונות.

 

מגדל Sunset Gordon (צילום: CIM Group)

 

"מדובר בנקודת ציון משמעותית ביותר לקראת הפתיחה מחדש", אמר מיץ' או'פארל אשר מייצג את השכונה במועצת העיר. כזכור, מגדל זה יושב ריק מדיירים קרוב לשלוש שנים. כעת הוא צפוי להיפתח מחדש עם 299 יחידות דיור, לרבות 45 דירות שהוקצו למשפחות מעוטות יכולת. מדובר ב-30 דירות יותר ממה שהוקצו בעבר למשפחות אלה, דבר שסלל את הדרך לאישור הפתיחה מחדש.

 

 

"אני נרגש שפרויקט Sunset Gordon בדרך לפתיחה מחדש ואנחנו גם נדאג למשפחות העניות שזקוקות לדירות אלה", אמר או'פארל. הבניין עצמו נפתח לראשונה בשנת 2014, אך נסגר כעבור שנה בעקבות קביעת בית המשפט אשר שללה בדיעבד את היתרי הבנייה, דבר שגם גרם לפינוי הדיירים. ההחלטה של ביהמ"ש התקבלה לאחר שאיגוד דיירי שדרת לה-מיראדה תבעה את חברת הפיתוח, CIM Group, בטענה שזו הפרה את אישורי הבנייה בכך שהרסה מבנה בן מאה שנים שהיה אמור להיות משופץ. מאז, הבניין יושב ריק מדיירים.

 

הבניין בעת בנייתו (צילום: RKF)

 

כחודש אוגוסט האחרון טען דאג היינס, יו"ר איגוד דיירי השדרה, כי הגיע הזמן להמשיך בפיתוחו של הפרויקט. ההחלטה שהתקבלה במועצה אמורה לזרז את התהליך, אך לא ידוע מתי בדיוק הבניין צפוי להיפתח מחדש. מומחים לנדל"ן מסבירים כי מדובר במקרה שצריך ללמוד ממנו כיצד לא להתנהל מול הרשויות המקומיות.

YOU MIGHT ALSO LIKE