בקרוב בהוליווד: פרויקט בנייה יוקרתי שישלב בין דירות לבתי עסק
בסמוך לכביש 101 ושד' הוליווד נבנה בימים אלה בניין מפואר ובו מעל ל-160 יחידות דיור וקרוב ל-6,000 ר"ר של שטח מסחרי. על גג המבנה תותקן מפרסת לרווחת הדיירים

בהוליווד ממתינים בקוצר רוח לפתיחתו של בית דירות חדש בעיר שישלב גם מספר בתי עסק. מדובר באחד המקומות המרכזים בעיר, בסמוך למחלף של שד' הוליווד בכביש 101.

 

 

 

על פי התוכנית, 161 יחידות דיור ייבנו וקרוב ל-5,700 רגל רבוע של שטח מסחרי ייפתח לאורך השדרה המפורסמת. החברה שמפתחת את הפרויקט, "Wood Partners", מסרה שהיא מצפה לפתוח את הבניין ביולי 2020. הדיירים החדשים יוכלו לבחור בין דירות בגדלים שונים, החל מדירות סטודיו ועד לדירות בעלות שני חדרי שינה. 14 יחידות דיור יוקצו לטובת משפחות בעלות הכנסה מועטה, ומפתחי הבניין גם הזכירו כי מיקומו נמצא במרחק הליכה מתחנת המטרו בפינת השדרות הוליווד ו-ווסטרן.

 

 

 

 

 

הבניין עצמו ייבנה לגובה של 7 קומות כאשר מרפסת פתוחה לרווחת התושבים תותקן בגג המבנה. דיירי הבניין יוכלו להינות גם מבריכה פרטית, וחלק מהדירות צפויות להיבנות עם מרפסות מרווחות. חברת הפיתוח סיימה את עבודות הבנייה במבנה סמוך, שאותו החלו הדיירים החדשים לאכלס כבר באפריל האחרון. טווח המחירים נע בין 2,445 דולר (סטודיו) לבין 5,920 דולר (לדירה בעלת שלושה חדרי שינה), כך שסביר שהמחירים בפרויקט זה יהיו דומים מאוד.

 

 

YOU MIGHT ALSO LIKE