הליסטינג הכי מטורף ב-Zillow: "בונקר סוף-העולם, בגודל 1,000 מ"ר, עם דלתות בטון העמיד מפני פצצות אלקטרו-מגנטיות"
כפי שתראו בסרטון הוא מאובזר לחלוטין ובמחיר של כ-2 מיליון דולר (רק פנטהאוז בתל אביב או בית יפה בלוס אנג'לס) תוכלו בהחלט להינות מחיים נאים במקום שמוכן ומזומן לאפוקליפסה הבאה

כידוע לכל רבים מבני האליטות העולמיות בילו את העשור האחרון בבניית או ברכישת בונקרים תת-קרקעיים 'לקראת' יום הדין. חלקם אף עברו לאיים מבודדים בלב האוקיינוס.

בין אם זה כדי לשרוד את הסכסוך הגלובלי הבא, לעבור את מלחמת האזרחים השנייה שעלולה לפרוץ באמריקה, להתחמק מממשלה רודנית שנועלת את הכלכלה בגלל איזה וירוס עתידי, או סתם להתרחק ממהומות שעשויות לצאת מכלל שליטה, או אולי בכלל זאת סופה סולארית שתוקעת את רשת החשמל והתקשורת של האומה ומחזירה את כולנו 200 שנים אחרונית ברגע אחד - הביקוש לבונקרים, חם.

 

כפי שניתן לראות משתמש פופולרי ב-X עם חשבון העונה לשם המצחיק "Zillow Gone Wild" (זילו השתגע), ואשר מעלה לרשתות החברתיות ליסטינגים 'משונים' מכל רחבי ארה"ב, פרסם ביום חמישי בונקר בגודל 10,000 רגל רבוע (1,000 מטר מרובע) אשר הוסתר בפולו, מיזורי, ושעלה לאחרונה למכירה.

 

"בעידן שבו אפילו טיטאנים טכנולוגיים תופסים כותרות על ההשקעות שלהם בבטיחות אישית, כמו הבונקר שלהם בסוף העולם, הנכס הזה מתגלה כעדות אמיתית לתכנון בעל חזון", נכתב בליסטינג של אתר הנדל"ן הגדול באמריקה.

הבונקר מציע שטח תת קרקעי מודרני בגודל של 1,007 מ"ר והוא ממוקם במרחק של כ-35 דקות בלבד מהעיר הגדולה - קנזס סיטי.

"יש לו קירות בטון בעובי של 2.5 רגל, מיגון נחושת עמיד לפצצות אלקטו-מגנטיות ו-2 דלתות עמידות פיצוצים במשקל 3,000 פאונד", כותב אדון 'Zillow Gone Wild'.

ומה המחיר של התענוג?

ובכן - מחיר הבונקר הוא 2 מיליון דולרים - וזה נראה סביר בהשוואה לבונקרים אחרים הרשומים בכעשרות מיליוני דולרים.

ואם כבר בבונקרים תת-קרקעיים עסקינן, אז לאחרונה אפילו התקשורת הממסדת האירה זרקור על הבונקר התת קרקעי של מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, שנבנה בקוואי, הוואי.

כמעט כאילו הוא יודע משהו שאנחנו לא...

YOU MIGHT ALSO LIKE