טירוף הנדל"ן בלאס וגאס נמשך: מחירי הבתים זינקו לשיא חדש
דו"ח חדש שפורסם הבוקר חשף כי המחיר החציוני של בית שנמכר בחודש שעבר עמד על 355 אלף דולר, עלייה של יותר מ-12% לעומת שנה שעברה, והחודש השלישי ברציפות שבו נקבע שיא חדש. מגמות דומות נרשמו גם בדירות ונכסים נוספים

מחירי הבתים באזור לאס וגאס זינקו במהלך החודש הקודם וקבעו שיא חדש, ומגמה זו צפויה להימשך לאור העובדה שמלאי הבתים שמוצעים למכירה הולך ויורד. כך עולה מדו"ח חדש שפורסם הבוקר (שני).

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

הדו"ח פורסם ע"י Las Vegas Realtors, או LVR, הסניף המקומי של איגוד סוכני הנדל"ן הלאומי (National Association of Realtors, או NAR). ראוי להוסיף כי הדו"ח מתייחס אך ורק לנכסים קיימים - כלומר, לא בתים חדשים שנבנים ומיד נמכרים.

בפועל, המחיר החציוני של בית פרטי ("וילה") באזור לאס וגאס עמד על 355 אלף דולר במהלך חודש פברואר. מעבר לכך שמדובר בשיא חדש, זהו החודש השלישי ברציפות שבו השיא נשבר.

למעשה, המחיר החציוני של הבתים באזור זינק ב-12.3% לעומת פברואר 2020, אז הנתון עמד על 316 אלף דולר. מגמות דומות למדי נרשמו גם בנתוני המכירות של דירות ("קונדו" ו-"טאון האוס"), שעלו ב-12.9% בשנה החולפת, מ-175 אלף דולר בפברואר 2020 ל-197 אלף דולר בחודש שעבר.

לדעת רבים, מחירי הבתים בלאס וגאס צפויים לזנק עוד יותר בשנים הקרובות, בייחוד בשל העובדה שהביקוש גובר על ההיצע.

נדמה כי הנתון הבא ממחיש את המצב בשוק הנדל"ן בלאס וגאס בצורה הטובה ביותר: רק 1,677 בתים ו-675 דירות שהוצעו למכירה במהלך פברואר סיימו את החודש ללא הצעות רשמיות. מדובר בירידה של 60.4% ו-44.4%, בהתאמה, בהשוואה לפברואר 2020.

YOU MIGHT ALSO LIKE