עיריית לוס אנג'לס קבעה: כלל עובדי תעשיית הקונסטרקשן יוכלו לעבור בדיקת קורונה
אחרי שהעירייה הצליחה להרחיב ולייצב את מערך הבדיקות לזיהוי הנגיף, הוחלט לאפשר לעובדים חיוניים לעבור את הבדיקות, גם אם הם אינם סובלים מתסמינים כלשהם. ראש העיר: "מקווה שבתוך שבועות נוכל להרחיב את המערך עוד יותר"

לוס אנג'לס ממשיכה להרחיב את מערך הבדיקות לזיהוי נגיף הקורונה, והחל מהיום (רביעי) כלל העובדים בתעשיית הבנייה יוכלו לעבור את הבדיקה, גם כאלה שאינם חשים בתסמיני ה-COVID-19.

 

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

כזכור, בימי הראשונים של המשבר הוחלט להכיר בעובדים בתעשייה כחיוניים, בדומה לעובדים בבתי החולים, בסופרמרקטים, בבנקים ועוד. אחרי שהעירייה הצליחה לייצב את מערך הבדיקות, היא איפשרה ליותר ויותר עובדים חיוניים להיבדק, וכיום גם עובדים בשירותי הנסיעות השיתופיות (כגון אובר וליפט) ועוד זכאים לעבור בדיקה גם אם אינם מציגים את תסמיני הקורונה.

קונסטרקשן בימי קורונה: כך תשמרו על בריאות העובדים במהלך המשבר

ברחבי לוס אנג'לס מתבצעות מדי יום יותר מ-16 אלף בדיקות קורונה, כמות שעד לפני שבועיים הייתה נתפסת כלא מציאותית. ראש העיר, אריק גרסטי, הסביר כי הוא מקווה שבתוך שבועות ניתן יהיה לאפשר לכלל התושבים לעבור בדיקת קורונה, אולם לעת עתה הדבר יתאפשר רק לעובדים חיוניים.

מנהטן ביץ': הרשויות סגרו אתרי בנייה שבהם העובדים לא שמרו על ריחוק חברתי

עובדים בתעשיית הבנייה אשר מבקשים לעבור בדיקה, יכולים להירשם באתר של עיריית לוס אנג'לס כאן. במהלך הרישום, יהיה עליהם לבחור היכן הם מבקשים לעבור את הבדיקה (בעיר ישנן 34 תחנות, חלקן 'דרייב ת'רו' וחלקן מרפאות רגילות) - דבר שייקבע לפי הזמינות בכל תחנה.

YOU MIGHT ALSO LIKE