דרום קליפורניה: הרשויות סגרו אתרי בנייה שבהם העובדים לא שמרו על ריחוק חברתי
לפחות 4 אתרי בנייה נסגרו במנהטן ביץ' לאחר שפקחים הבחינו כי העובדים אינם שומרים על ריחוק חברתי. כזכור, שמירה על מרחק של כשישה רגל אחד מהשני היא תנאי הכרחי לכך שענף הבנייה יוגדר כ"חיוני" גם בימי המשבר

רשויות החוק בעיר מנהטן ביץ', הממוקמת מדרום לנמל התעופה של לוס אנג'לס (LAX), הגבירו בימים האחרונים את הפיקוח על אתרי הבנייה, וזאת על רקע מגפת הקורונה.

 

אילוסטרציה (צילום: פייסבוק)

 

מעבר לכך שקרוב ל-130 איש קיבלו דו"ח על יציאה מהבית לסידורים שאינם חיוניים (בעיקר בחוף הים ולאורך הטיילת המפורסמת בעיר), במשטרת מנהטן ביץ' נאלצו להורות על סגירתם של ארבעה אתרים בנייה, וזאת לאחר שפקחים עירוניים תיעדו את העובדים כשהם לא שומרים על ריחוק חברתי.

כזכור, רשויות הבריאות במחוז לוס אנג'לס (שבו נמצאת מנהטן ביץ') הגדירו את ענף הבנייה כחיוני, בדומה למסעדות וסופרמרקטים. עם זאת, הוסבר כי על העובדים לשמור על מרחק של כשישה רגל (כ-1.82 מ') אחד מהשני כדי למזער את הסיכוי להעביר את הנגיף מאדם לאדם.

ראש עיריית מנהטן ביץ', ריצ'רד מונטגומרי: "זה פשוט חיוני שנמשיך להזכיר לציבור הרחב שריחוק חברתי זה לא המלצה, אלא הנחייה מחייבת. מי שלא מתייחס ברצינות להנחיה, יקבל דו"ח", הוא סיכם.

YOU MIGHT ALSO LIKE