קליפורניה: עובד בחברת בנייה נעצר בגין הונאה של נפגעי שריפת "קאמפ"
על פי החשד, קבלן הבנייה חתם על חוזה לשיקום הבית על אף העובדה שלא החזיק ברישיונות המתאימים והביטוחים הנדרשים. אם לא די בכך, הוא גבה מהקורבן פיקדון מופרז ונעלם לפני שהשלים את העבודה

המשטרה בפרדייס - העיר שנפגעה בצורה הקשה ביותר משריפת קאמפ אשתקד - עצרה בשבוע שעבר קבלן בנייה שפעל במקום ללא רישיונות.

 

שלטים שנתלו ע"י ה-CSLB באזור פרדייס (צילום: CSLB)

 

על פי החשד, כריס שיברל התחזה לקבלן בפגישה שערך עם בעל בית שהנכס שלו נפגע במהלך השריפה הקטלנית. החקירה בעניינו החלה כבר בחודש יולי האחרון, אולם הוא נעצר רק ביום שלישי האחרון.

הוא חתם על חוזה מול בעל הנכס וגבה ממנו מקדמה על העבודה, אך בפועל הוא לא ביצע ולו דבר אחד שקשור לשיקום הנכס. חקירה משותפת התנהלה ע"י משרד השריף של מחוז ביוט וה-CSLB, הארגון שמנפיק רישיונות לתעשיית הבנייה במדינה. החשוד אומנם החזיק בעבר ברישיון של ה-CSLB, אך הוא לא חודש בשנים האחרונות. כתוצאה מכך, אסור היה לו לקבל עבודה שעלותה עולה על 500 דולרים.

חשוב לציין כי בזמן שב-CSLB לא סיפקו את הסכום המדויק שגבה מהקורבן, צוין כי הסכום אכן עולה על 500 דולרים. לאחר מעצרו, שיברל הודה כי חתם על חוזה עבודה מול הקורבן על אף העובדה שלא החזיק ברישיונות, ביטוחים וכיוצ"ב.

ב-CSLB ביקשו להזכיר לתושבים בפרדייס - שרבים מהם טרם החלו בתהליך שיקום ביתם - להיזהר בעת העסקתם של קבלנים ולוודא כי הם מחזיקים בכל הניירת הנדרשת. ניתן לבצע את הבדיקה הזו באתר ה-CSLB כאן.

YOU MIGHT ALSO LIKE