ת'אוסנד אוקס: סוכן נדל"ן ורוכש פוטנציאלי חשפו מעבדת סמים
הבית ברח' ווייטגיייט היה אמור להיות נטוש כאשר סוכן הנדל"ן שהועסק ע"י הבנק הגיע למקום ביחד עם אדם שביקש לרכוש את הנכס. למרבה המזל, אותו רוכש הוא כימאי שמיד המליץ להעזיק את המשטרה. בדיקה אימתה את החשש כי מדובר במרכיב לייצור סמים שונים

בשעות הערב המאוחרות של יום שלישי הגיע סוכן נדל"ן לבית בעיר ת'אוסנד אוקס שבמחוז ונטורה (דרום קליפורניה) כדי להראות את הנכס לרוכש פוטנציאלי. ספק רב אם השניים ידעו שהם הולכים לחשוף מעבדה לייצור סמים.

 

כוחות רבים הוקפצו אמש לבית בת'אוסנד אוקס (צילום: מכבי האש של מחוז ונטורה)

 

השניים נפגשו מחוץ לבית ברח' ווייטגייט בסביבות השעה 8:30, וכאשר הם נכנסו אל הנכס הם מיד הבחינו במכשירים כימיים ובקבוקים מלאים בחומרים כלשהם.

"הרוכש הפוטנציאלי הוא כימאי במקצועו, והוא סבר על סמך ההכשרה שלו כי החומר שנמצא עלול לסכן אותו ואת סוכן הנדל"ן", הסביר בריאן מק'גראת', סרן במכבי האש של מחוז ונטורה.

השניים יצאו מהבית וחייגו אל מוקד החירום המשטרתי, 911. כתוצאה מכך, אל המקום הוקפצו כוחות רבים, לרבות מכבי האש, המשטרה, כוחות ההצלה וצוותים לפינוי חומרים מסוכנים. בנוסף, המשטרה חסמה כבישים באזור ופינתה בתים סמוכים.

 

 

הצוות ערך בדיקת שטח של החומרים שנמצאו בבית, ועל אף שלא נמסר בדיוק באיזה חומר מדובר, הרשויות הסבירו כי מדובר במרכיב מוכר ליצירת סמים.

המשטרה פתחה בחקירה והסבירה שהבית ריק ונמצא בבעלות של בנק, ששכר את שירותיו של סוכן הנדל"ן. רק בסביבות השעה 10:00 בלילה הוכרז על חזרה לשגרה, ולתושבים התאפשר לשוב לבתים. הבוקר המשטרה שבה לאזור ומחפשת אחר מצלמות אבטחה ביתיות שאולי תיעדו במקרה את מי שעומד מאחורי מעבדת הסמים.

 

זירת האירוע, אמש בת'אוסנד אוקס (צילום: מכבי האש של מחוז ונטורה)

YOU MIGHT ALSO LIKE