תקופת מבחן וקנס כספי לבעלים של חברת בנייה שלא החזיק בביטוח Workers' Comp
חורחה פדאייה בן ה-46 לא החזיק ברישיון של ה-CSLB ולא בביטוח כלשהו למקרה שעובדיו ייפצעו, דבר שהביא לפתיחת חקירה נגדו ע"י הארגון. הוא נתפס על חם באתר עבודה וביהמ"ש גזר עליו את העונש השבוע. אם יפר את תקופת המבחן, הוא יישלח לשנת מאסר ויידרש לשלם קנס נוסף

עונש של שלוש שנות תקופת מבחן וקנס כספי של אלף דולר הוטל על חורחה לואיס פדאייה בן ה-46, בעלים של חברת בנייה בצפון קליפורניה אשר הורשע בכך שלא החזיק בביטוח למקרה של פציעת עובדיו (Workers' Compensation), כך חשפה מוקדם יותר היום ג'נין פאסיוני, התובעת של מחוז מונטריי.

 

טפסי ה-Workers' Comp, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

במהלך תקופת המבחן, פדאייה ייאלץ להגיע מדי חודש למשרד התובע המחוזי כדי לספק הוכחה לכך שמחזיק ב-Workers' Comp, והשופט בתיק הזהיר אותו שהוא עלול להישלח לשנת מאסר וקנס נוסף אם יוחלט שהוא הפר את תקופת המבחן. 

בקיץ 2018 החלה המועצה לרישוי קבלני בנייה בקליפורניה (CSLB) לחקור את התנהלותו של פדאייה. חקירת בלשי ה-CSLB הובילה אותם לבית בסן קרלוס, שם פדאייה הועסק כדי להתקין דק מעץ. בשיחה קצרה עם עובדיו התברר כי חלקם קבועים וחלקם עובדים ששכר רק לאותו היום, אך בכל מקרה היה עליו לדאוג לביטוח הנדרש בחוק. עוד התברר כי פדאייה כלל אינו מחזיק ברישיון של ה-CSLB, עבירה לא פחות חמורה מאי-אחזקת הביטוח.

פדאייה הודה במיוחס לו לאחר שהואשם באופן רשמי באוקטובר האחרון בשתי העבירות החמורות לאחר שחוקרי ה-CSLB השלימו את חקירתם. "חוקרי ה-CSLB ימשיכו לעבוד קשה כדי להגן על צרכנים ועל עובדי בנייה המחזיקים ברישיונות. חשוב לזכור שבעלי הבית יכול להיתבע ע"י העובד אם הוא נפצע בשטחכם ואינו מכוסה בביטוח מסוג Workers' Comp", הסביר אלן ברצלונה, נשיא איגוד גורמי אכיפת החוק בקליפורניה (CSLEA).

YOU MIGHT ALSO LIKE