לוס אנג'לס: מרכז 'אאוטלט' חדש ייבנה בעלות 400 מיליון דולר
בעוד שלוש שנים יוכלו תושבי האזור להגיע ל-Los Angeles Premium Outlets שייבנה בעיר קרסון, בדרום-מערב המחוז. "מצפים בקוצר רוח ליצור מרכז קניות ברמה עולמית", אמר נשיא החברה ששותפה בפיתוח

תוכנית בנייה גרנדיוזית במסגרתה ייבנה מרכז קניות ואאוטלט בעיר קרסון, הממוקמת בדרום-מערב המחוז. על פי התוכנית, הקניון, בו יהיה שטח מסחרי בגודל 400,000 רגל רבוע, צפוי להיפתח לקראת סתיו 2021 בעלות כוללת של 400 מיליון דולר. חברת מסרייץ' (Macerich) מסנטה מוניקה וחברת סיימון מאינדיאנפוליס הודיעו על המיזם, שעתיד להיקרא "Los Angeles Premium Outlets".

 

הדמיית מרכז הקניות החדש, שייפתח בעוד 3 שנים (צילום: Macerich)

 

המרכז החדש ייבנה במקום שמפגיש שלושה מן הכבישים המהירים העמוסים ביותר באזור, 5, 10 ו-405. כאמור, תחילה ייבנה שטח בגודל של 400 אלף רגל רבוע, אך השלב השני בתוכנית תגדיל את שטח המסחר בעוד 166,000 אלף רגל רבוע.

השטח שעליו ייבנה המרכז היה האתר שקבוצת הפוטבול, אוקלנד ריידרס, תיכננה לבנות בו אצטדיון אם מעברה ללוס אנג'לס היה מאושר, דבר שלא קרה בסופו של דבר.

 

 

"זה יהיה מדהים", אמר אד קופולה, נשיא Macerich, "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם סיימון, הם חברה גדולה מאוד. אנו מצפים בקוצר רוח ליצור מרכז קניות ברמה עולמית. מעבר להשפעה הכלכלית על קרסון, זה יהיה דבר מיוחד בעבור לוס אנג'לס וכל המחוז עצמו", הוא אמר.

מרכז הקניות יספק מענה למחסור גדול באזור, שכן שני מרכזי ה"אאוטלטים" הגדולים באזור הם בקמאריו (כ-50 מייל צפון-מערבית מקרסון) ובעיר אורנג' (כ-25 מייל דרום-מזרחית מקרסון).

YOU MIGHT ALSO LIKE