החברה לא הכשירה את העובד כראוי, OSHA הטיל קנס של עשרות אלפי דולרים
חברת התקשורת שהעסיקה את העובד שנפל לא סיפקה לו הכשרה מקצועית בהתאם לחוק. למרות רצף של ערעורים, החברה נאלצה לשלם את מלוא הסכום של הקנס

בית המשפט בצפון קליפורניה אישר השבוע את הקנס הכספי בגובה 25,560 דולר שאותו הטיל מנהל הבריאות ובטיחות תעסוקתית (OSHA) על חברת תקשורת מקומית לאחר שאחד מעובדיה נפצע בעת נפילה מגובה.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

החברה, Pinnacle Telecommunications, הייתה אמורה להתקין מפסק חשמלי חדש על גבי אנטנה בינואר 2014. הצוות הגיע לעיר אלבני, הממוקמת בסמוך לברקלי, והחלה בעבודות. אחד העובדים עמד על מדרגה ממתכת בעובי 20 אינץ' בלבד ונפל מגובה של לפחות 7 רגל.

OSHA קנס את החברה בטענה שזו לא סיפקה הכשרה מקצועית לעבודה בגובה, כמו גם העובדה שלא חייבה את העובדים בגובה להיקשר או להשתמש בכל שיטה אחרת למנוע נפילות. החברה ערערה על ההחלטה, אך ועדת הערעורים של OSHA דחתה את טענותיה על הסף. עם זאת, החברה לא הרימה ידיים ופנתה לבית המשפט העליון של מחוז אלמיידה.

השבוע נודע כי בית המשפט צודד עם OSHA ומצא כי "הוראות הבטיחות שניתנו ע"י המנהל היו ברורות והיו בתוקף כאשר העובדים הגיעו למקום". על כן, החברה תיאלץ לשלם את הקנס במלואו. 

YOU MIGHT ALSO LIKE