החל פרויקט ענק בהיקף 336.5 מיליון דולר לשדרוג מערך התשתיות וההסעים שבנמל התעופה של לוס אנג'לס
הפרויקט המורכב יכלול מספר שלבים ואמור להסתיים ב-2021 ; הזוכה בביצועו – חברת מדאלאס, טקסס

חברת בנייה מדאלאס, טקסס, זכתה במכרז שהיקפו 336.5 מיליון דולר לתכנן ולהקים שלושה מסופים מרכזיים עבור חברת  automated people mover (AMP) בנמל התעופה הבינלאומי של לוס-אנג'לס (LAX). מועצת המנהלים של נציבות התעופה של לוס-אנג'לס (BOAC) אישרה בשבוע שעבר את מסירת הפרויקט, שיימשך חמש שנים, לחברת אוסטין קומרשיילAustin Commercial, חברה שכבר רכשה ניסיון בפרויקטים בנמל התעופה של לוס-אנג'לס, כמו הרחבת המסוף הבינלאומי על שם טום בריידלי. הפרויקט הוא חלק מתכנית כוללת של הבעלים של נמל תעופה -  LAWA  לשידרוג דרכי הגישה. 

 

 

בסיומו יתרוממו במרחב נמל התעופה כמה בנינים חדשים ודרכי גישה חדשות ומשופרות, כך שהמשתמשים בנמל התעופה, יוכלו לנוע בקלות בין המסופים ושלוש תחנות (AMP) שינוע הנוסעים החדשות, שייבנו במקום. המבנים החדשים יאפשרו ניצול של חללים חדשים עבור משרדים, תחנות מטען, חדרי שירותים, טרקלינים ושימושים אחרים, הנידרשים בנמל תעופה, כפי שהגדירה ותיכננה חברת הבעלות - LAWA ושותפיה. "אני שמחה להתחיל את 2018 בהתקדמות משמעותית בפרויקט LAMP, שבסיומו יגרום למשתמש חוויה ברמה עולמית, הן ביציאה לטיסות, הן בהגעה מהן והן בניידות בין המסופים השונים." אמרה מנכ"ל LAWA  דבורה פלינט. "הפרויקט הזה יהיה נקודת הקישור המעולה ביותר - עבור אלה המגיעים לכאן - למערכת התחבורה האזורית, הוא ייצר מקומות עבודה ויבטיח בכך, שהעובדים המקומיים יהיו חלק מבניית נמל התעופה העתידי של לוס-אנג'לס."

"עם אישורו של הפרויקט החדש ובחירת המבצע, אנחנו נעים קדימה לפתיחת שער כניסה חדש לנמל התעופה." אמרה סינטיה גידרי, סמנכלי"ת קבוצת התכנון והפיתוח LAWA. "באמצעות חיבור נמל התעופה עם רכבת משוכללת לרכבת תחתית (מטרו), חניה ואופציות תחבורתיות נוספות, ניכנס לעידן חדש של נוחות ונגישות, עבור כל מי שמבקר בנמל התעופה LAX." "פרויקט ליבות המסוף" כולל שלוש ליבות - מרכזים - חדשות שימוקמו בין מסוף 5 ו-6 והמסוף הבינלאומי ע"ש טום בריידלי וכן ליבה נוספת במסוף 7. אלה יהיו תוספת לארבע ליבות נוספות, המתוכננות להיבנות על ידי אמריקן איירליינס, דלתא אייר ליינס וסאות ווסט איירליינס (American Airlines, Delta Air Lines, Southwest Airlines), שישרתו את המסופים 4 ו-5, 2 ו-3 ו-1, בהתאמה. השלב הראשון בפרויקט ליבות הטרמינל, הכולל תכנון ראשוני, אמור להתחיל ברבע הראשון של 2018. השלב השני, שיכלול את השלמת התכנון והעיצוב ותחילת הבנייה, אמור להתחיל ברבע הראשון של 2019. הפרויקט כולו אמור להסתיים ב-2021 .

 

 

YOU MIGHT ALSO LIKE