מפתחי "The Bend" בלאס וגאס: עבודות הבנייה יחלו כבר השנה
בתוך כשנה יזכו תושבי עיר החטאים למרכז מסחרי חדש ומפואר שייבנה ע"י שלושה מפתחים במשותף. עבודות הבנייה יחלו כבר בחודש דצמבר הקרוב, והציפייה היא שבתוך שנה המקום יפתח לציבור הרחב. מעבר לבית הקולנוע וחנויות רבות (200 אלף רגל רבוע של שטח מסחרי), גם בניין משרדים בן 5 קומות יוקם

מפתחי נדל"ן בלאס וגאס מתכננים להתחיל את בניית "The Bend", מרכז מסחרי חדש ובו שטח קמעונאי, משרדים ובית קולנוע, עד סוף השנה הנוכחית. החברה, Dapper Cos, הודיעה אתמול כי הבנייה תחל "בהמשך השנה" והמרכז צפוי להיפתח לקראת סוף שנת 2019.

 

מרכז המסחרי החדש שעבודות הבנייה שלו יחלו בקרוב (צילום: חברת Dapper Cos)

 

כבר עתה חתומות מספר חברות גדולות ומוכרות, לרבות Galaxy Theaters אשר תפעיל את בית הקולנוע, Mothership Coffee ו-Aces & Ales, רשת של ברים ידועה בעיר החטאים. "The Bend" ישתרע על פני 17.5 אקר של שטח ברחוב סנסט, בין הרחובות דורנגו וריילי. מעבר לבניין משרדים בגובה חמש קומות, כ-200 אלף רגל רבוע של שטח מסחרי צפוי להיבנות. 

 

בית הקולנוע של Galaxy (צילום: Dapper Cos)

 

למעשה מדובר בפיתוח משותף של שלושה גורמים: דאפר (זו שהודיעה כי הבנייה תחל עד תום השנה), חברת הניהול Magnum Opes והשקעה כספית של ד"ר דבאל שה. מייקל פנסירו, מבעלי Magnum Opes, אמר שיתחיל בבניית חלקו, בניין המשרדים ומבנה חנייה בעל שתי קומות, בחודש דצמבר. שה אמר שעבודות הבנייה בחלקו יחלו בראשית השנה הבאה.

 

 

כך יראה מרכז המסחרי החדש (צילום: Dapper Cos)

YOU MIGHT ALSO LIKE