יש עסקה: האחוזה המפוארת בבל אייר נמכרה עבור 94 מיליון דולר
עם אולם קולנוע, חדר משחקים (המשמש גם כ"חדר ממתקים"), בריכת ענק, גלריית רכבים ומנחת מסוקים, ספק רב אם הרוכש החדש יצטרך לצאת מהבית כדי לבלות. 2 מרתפי יין קיימים במקום, כמו גם 12 חדרי שינה גדולים במיוחד. בעבר מחיר הבית עמד על 250 מיליון דולר

שנתיים לאחר שהוצעה למכירה עבור רבע מיליארד דולר, בחודש שעבר נמכרה אחוזה מפוארת בבל אייר עבור 94 מיליון דולר "בלבד" - 62% פחות ממה שתומחרה תחילה.

 

"רק" 94 מיליון דולר עבור הבית המפואר (צילום: חברת הנדל"ן וויליאמס אנד וויליאמס)

 

בבית המפואר ישנם 12 חדרי שינה ו-21 חדרי שירותים, אך זו רק ההתחלה. עוד ניתן למצוא בבית אולם קולנוע בעל 40 מושבים מפנקים, אולם באולינג, "חדר ממתקים" המשמש גם כחדר משחקים, חדר כושר, ספא ועוד.

 

אולם קולנוע גדול במיוחד (צילום: חברת הנדל"ן וויליאמס אנד וויליאמס)

 

חצר הבית נבנתה במטרה לארח מסיבות גדולות, ומעבר לחמישה ברים, שני מרתפי יין ומרפסות גדולות, ישנה בריכה שגודלה כ-85 רגל (כ-25 מטר). במקום גראז' רגיל, באחוזה המפוארת ישנה גלריית רכבים גדולה במיוחד.

 

חדר משחקים או חדר ממתקים? גם וגם (צילום: חברת הנדל"ן וויליאמס אנד וויליאמס)

 

על גג המבנה ישנו מנחת מסוקים, אך בשל חוקי התעופה הקיימים בעיר לא ניתן לעשות בו שימוש.

 

הבית נבנה כדי לארח מסיבות גדולות (צילום: חברת הנדל"ן וויליאמס אנד וויליאמס)

 

לא נמסרו פרטים על הרוכש הטרי, אך כבר עתה ברור שהוא ניחן בסבלנות רבה, שכן הוא המתין לכך שמחיר הבית ירד מספר פעמים. כאמור, תחילה הנכס תומחר ב-250 מיליון דולר, ולאחר מכן הופחת ל-188 מיליון. בתחילת השנה הנוכחית המחיר ירד שוב, ל-150 מיליון, ונדמה שבזכות משא ומתן מפרך, הרוכש החדש הצליח להוריד את המחיר מתחת לרף 100 מיליון הדולר.

 

שני מרתפי יין, כדי שחלילה לא תישארו בלי המשקה (צילום: חברת הנדל"ן וויליאמס אנד וויליאמס)

YOU MIGHT ALSO LIKE