הכירו את הגורד שחקים שעתיד להפוך למגדל הגבוה בקליפורניה
פרויקט חדש שקם היכן שכיום נמצא מלון LA Grand צפוי לעקוף במעט את הבניין שמחזיק בתואר המכובד. יחידות דיור, בית מלון ושטח מסחרי יהוו חלק מרכזי מהבניין החדש. האדריכל הראשי: "רוצה לתת לתושבי לוס אנג'לס תחושת גאווה כמו שיש לתושבי ניו יורק"

חברת האדריכלות DiMarzio Kato חשפה השבוע את תוכניות הבנייה של פרויקט חדש במרכז העיר לוס אנג'לס, במסגרתו ייבנה מגדל בן 77 קומות אשר יהפוך לבניין הגבוה בקליפורניה.

 

הדמייה של המגדל החדש שעתיד לשנות את הנוף במרכז העיר לוס אנג'לס (צילום: DiMarzio Kato)

 

מדובר בפרויקט שאושר לשד' פיגרואה 333, היכן שנמצא כיום מלון LA Grand. על פי התוכניות, מגדל בן 1,107 רגל ישלב בין בתי דירות, בית מלון, שטח מסחרי ועוד, והוא יעקוף את מגדל Wilshire Grand, שגובהו 1,100 רגל ונחשב לבניין הגבוה במדינה.

 

 

המלון הקיים לא ייהרס, והמגדל ייבנו מסביבו כאשר הוא ישמש כבסיס המגדל. למעשה, מטרת הבנייה אינה לקבוע שיא גובה חדש, אלא מדובר באילוצים גיאוגרפיים, שכן מדובר בשטח מצומצם הגובל בכבישים מהירים ורחובות מרכזיים. אך לאחר בחינה של הנושא, האדריכל ג'ף דה-מרזי הודה ש"כבר הגענו לגובה הזה, אז אמרנו לעצמנו שמה זה עוד כמה קומות כדי לשבור את השיא?".

 

כך יראה הבניין החדש (צילום: DiMarzio Kato)

 

"אנחנו מנסים למצוא את התוספת המושלמת לנוף של מרכז העיר לוס אנג'לס. אני רוצה שתושבי לוס אנג'לס יוכלו להתגאות במגדלי עירם, בדיוק כמו תושבי ניו יורק", הסביר דה-מרזי. עוד מסר האדריכל הראשי שבניין המלון שקיים כיום לא ייהרס, אולם הוא יוחלף במלון שיוקם במגדל החדש ועל כן הוא צפוי לעבור הסבה לדירות סטודיו.

YOU MIGHT ALSO LIKE