מגרש חנייה בשד' ווילשר עתיד להפוך למגדלי דירות יוקרה
קרוב ל-800 יחידות דיור, החל מסטודיו ועד דירות בעלות 2 חדרי שינה, יתפרסו על פני שני הבניינים החדשים בקוריאה-טאון. שטחי מסחר ענקים יוקמו בקומת הקרקע, כמו גם מבנה חנייה עצום בעל קיבולת של 1,500 מכוניות. אין כרגע מסגרת זמן לפרויקט המסקרן

חברת פיתוח נדל"ן בשם Jamison Services הגישה בשבוע שעבר למועצת השכונה של קוריאה-טאון (לוס אנג'לס) את תוכניות הבנייה של שני בנייני דירות יוקרה שייבנו לאורך שד' ווילשר המפורסמת.

 

מבנה החנייה יחובר לשני הבניינים (צילום: מועצת השכונה של קוריאה-טאון)

 

כבר בשנת 2016 העלתה החברה את ההצעה, לפיה ייבנו שני מגדלים בגובה 23 קומות. מעבר ל-6,000 רגל רבוע של שטח מסחרי שייבנה בקומות הראשונות, שני מגדלי היוקרה יאכלסו 760 יחידות דיור שונות, החל מדירות "סטודיו" ועד לדירות בעלות 2 חדרי שינה. הפרויקט צפוי לקום בין שד' ווילשר לבין רח' 7, ובין שד' הארווי ורח' קינגסלי, היכן שכיום ישנו מגרש חנייה.

 

 

אם יזכה לאישור הסופי, הפרויקט יכלול גם קרוב ל-1,500 מקומות חנייה בקומות הראשונות ובחניון תת-קרקעי שייבנה במקום. בכל מגדל גם תיבנה בריכה לרווחת הדיירים, וכמעט כל יחידת דיור תזכה למרפסת פרטית.

 

760 דירות חדשות עתידות להיבנות (צילום: מועצת השכונה של קוריאה-טאון)

 

שטחי מסחר בקומת הקרקע, מרפסת פרטית לכל דירה (צילום: מועצת השכונה של קוריאה-טאון)

 

בשל העובדה שטרם אושר פרויקט הבנייה באופן סופי, אין כרגע מסגרת זמן להקמת המגדלים. המיקום של הבניינים נחשב לאידיאלי, שכן הם ישוכנו בין שתי תחנות של הקו הסגול של הרכבת התחתית.

YOU MIGHT ALSO LIKE