לוס אנג'לס: תושבי וודלנד הילס מתנגדים לפרויקט מרכז וורנר, שייצור עומס תנועה ולא יפתור את המחסור בדיור בר השגה
התושבים טוענים, כי הפרויקט יצור עומס תנועה בכבישי האזור; הוא אינו פותר את בעיית המחסור בדיור בר השגה; אינו מציע סופרמרקט, בית מרקחת ומכבסה או פתרון למאות חיות המחמד שצפויות להגיע עם אלף יחידות הדיור החדשות

המיזם המשולב הענק, פרויקט מרכז וורנר, שאמור לייצר דירות ועסקים בשכונת מרכז וורנר, שבוודלנד הילס, לוס אנג'לס, מעלה שאלות וחששות בקרב תושבי האזור. בסוף השבוע שעבר מילאו כמה עשרות תושבים את תחנת הכיבוי של וודלנד הילס, על מנת להביע את החששות באשר לקומפלקס, שמציעים להקים על פני שטח של 24 אקרים באזור. המתכננים ביקשו ליצור רובע בסגנון אורבני, שכולל מלון בן 24 קומות, בניין משרדים בן 15 קומות ומספר כיכרות במערב סן פרננדו וואלי, בסמוך ליציאה מספר 101 מהדרך המהירה, על רחוב ואנאואן, שבין שדרות דה סוטו לשדרות קנוגה.

 

"פרויקט לא מציע סופרמרקט, בית מרקחת ומכבסה", כך לדברי התושבים המתנגדים 

 

בפגישה עם מועצת התכנון ועם הוועדה לשימושי קרקע חשפו מקימי הפרויקט פרטים חדשים לגבי תכנית הפיתוח העסקי של מרכז וורנר. המפתחים מתכננים להקים בקומפלקס אלף יחידות דיור ו-1,658 מקומות חניה, לצד 1.45 מיליון מטר רבוע, שישמשו לפעילות עסקית, מסעדות ובית מלון. האדריכל מחברת האדריכלות ואן טילבורג, באוורד וסודרברה, דניס דיביאסה, "אנו לא מייצרים את סן פרנסיסקו, אך יתכן ואנו מייצרים את סקרמנטו. במילים אחרות, מקום נעים יותר על אף הצפיפות". פרויקט הפיתוח האמור מהווה חלק מתכנית בניין עיר רחבה יותר, בשם תכנית מרכז וורנר 2035. תכנית זו אושרה על ידי מועצת העיר של לוס אנג'לס בשנת 2013. התכנית מעודדת פיתוח תשתיות תנועה ועירוב שימושים באזור השכונה.

המתכנן, מייקל אדלר, אמר, כי לפני תשעה חודשים הצוות שלו הגיש את ההצעה למחלקה לתכנון ולפיתוח עירוני, וכי בחצי השנה הקרובה צפויה להתקבל החלטת המחלקה באשר לאישור הפרויקט. עם זאת, כמה תושבים העלו חששות בנוגע לפרויקט, שצפוי להוסיף לאזור כאלף יחידות דיור. חלק מהתושבים הצביעו על כך שהפרויקט לא פותר את בעיית המחסור בדיור בר השגה.

 

 

המחלקה לתכנון ולפיתוח עירוני צפויה להחליט על אישור הפרויקט בחצי השנה הקרובה

 

חלק מהתושבים טענו, כי הפרויקט לא מציע סופרמרקט, בית מרקחת ומכבסה. תושב אחר טען, כי מעוניינים להביא אל האזור אלף יחידות דיור, אך לא לקחו בחשבון את השטח הדרוש לכ-800 חיות המחמד שעלולות להגיע יחד עם בעליהן. תושב אחר טען, כי אין בתכנית הטבות למי שכבר גרים באזור. אחד התושבים הלין גם על הצפיפות שצפויה להיווצר בכל מקום וגם על הכבישים וטען כי מצב כזה יביא לפגיעה בבטיחות. 

במהלך הישיבה שנערכה עם מועצת השכונה ניתנה לתושבים הזדמנות להביט בתכנית הפרויקט. מועצת השכונה משמשת גם כמועצה יועצת בנושא הפרויקט לעיריית לוס אנג'לס, בקבלת החלטות וביצוען. 

 

 

YOU MIGHT ALSO LIKE